De beste man is het land nog niet uit maar ik kan niet wachten om de kerstboom te zetten..... alleen onze dochter is 10 maand en kruipt en staat en vindt alles bere interessant..... iemand handige tips zodat we wel een mooie kerstboom in huis kunnen hebben?
Ergens hoog waar ze niet bij kan. Een tafel ofzo? Wij hebben rond die periode geen kerstboom gehad, ik had geen zin in politieagentje spelen de hele dag.
Wij kiezen dit jaar ook voor geen kerstboom. Ik hou van echte bomen, en dan heb je dat ze of constant aan de boom zit of lekker onder de naalden zit
Die van ons blijft er gewoon af. En hoor dat veel. Wij hebben geen hekje oid en maar 1 keer 'nee' hoeven te zeggen.
Die van ons gebruikt momenteel alles om zich aan op te trekken, dus wij slaan de boom dit jaar over, ga ik geen risico's mee nemen. Genoeg andere "rommel" om de kerstsfeer erin te brengen
Wij gaan er 1 buiten zetten, die we vanuit de huiskamer zien.... Hebben we toch een boom... Ook vanwege het geen zin hebben in de hele dag politie agentje spelen...
Wij gaan hem op de eettafel zetten. Gewoon een kleintje met wat lampjes en ballen. Mijn dochter trekt zich ook overal aan op en ik denk niet dat ze de lichtjes en glimmende ballen kan weerstaan haha.
Wij waren eerst ook vastbesloten om er geen te zetten totdat ik her en der las dat veel kindjes er gewoon van afblijven. Toen dus toch de boom opgezet en Isabella vond het de eerste dag wel boeiend en sloeg een keer tegen een bal maar daar bleef het ook bij.
Ik heb inderdaad ook geen zin om politieagent te spelen maar een kleintje op tafel is wel een leuk idee. Het is zo gezellig volgend jaar maar weer een grote al is het ook wel leuk om er buiten 1 voor het raam te hebben hmmmmmm
vorig jaar hadden we wel een boom, maar dit jaar durf ik het ook niet aan, zal wel ergens een kleintje neerzetten (op de kast ofzo)
Hier zowiezo geen plaats voor een kerstboom ivm de box die er nog staat. Net als vorig jaar komt er een klein boompje op een kastje te staan.
wij hebben het even niet gedaan, we hebben een dorp met bomen op de dressoir gemaakt! Dit jaar doen we wel weer een boom!
Ik zet twee kleine boompjes in mooie potten op ons dressoir en breng het huis met andere dingetjes in de kerstsfeer.
uhm...gewoon boom hoor. Ze kruipt al 2,5 maand en iets wat niet mag is een duidelijke uh uh! En hier wordt erg goed naar geluisterd. Ochtend consequent zijn en t is klaar
hier ook gewoon een boom gezet.. alleen E. liep vorig jaar al. ze heeft even aan de ballen gezeten. (had de glazen ballen er niet in) en na paar min. kijken, voelen & proeven was t goed en is ze er niet meer aangeweest. als je nu geen boom zet krijg je toch volgend jaar dat ze er aan wilt zitten omdat het "nieuw" voor hun is?
ja en anders staat hij bij opa of oma wel en dan ben je daar hele dag politie agentje aan t spelen...
Nou, je kan kinderen vanaf een jaar of anderhalf toch veel beter iets duidelijk maken dan een kind van 10 maanden ofzo Die zich net aan het optrekken is, leuk aan een kerstboom hangen! Het is toch ook gewoon gevaarlijk dan? Je moet er echt bovenop zitten. Mijn zoontje luisterde op die leeftijd echt niet naar 'uh uh' En opa en oma, ja daar staat ook een kerstboom. Maar daar ben je niet elke dag, hele dagen, zijn meer mensen om op te letten en is meer afleiding dus zal een kind daar niet constant heen willen. Het ligt ook aan je kind. Met mijn dochter kon het wel, dat was een vrij rustig kindje en was niet zo ondernemend en ondeugend (toch blijven opletten!). Mijn zoontje daarentegen is een erg ondernemend mannetje, klom overal op en in. Lekker dan, hele dag kind uit de kerstboom plukken
het ligt zkr aan t kind want hier wordt al erg goed geluisterd zal wel weer over gaan haha maar voor nu gaat het prima! Dochter klimt ook overal op en in mag ook gerust ontdekken maar vieze of gevaarlijke dingen niet en ben daar erg consequent in bij mij is ze wel 1 hele dag bij ene oma en 1 hele dag bij ander, dus dan toch wel fijn als er 1 lijn wordt getrokken
Hier ook gewoon alle jaren een kerstboom gehad d.w.z. met net 1 jaar (trok zich aan alles op op die leeftijd), met 16 mnd (liep net een maandje los) . En er is nooit iets gebeurd, gewoon geleerd dat ze er niet aan mochten komen. Ik heb nooit alles weg gehaald ze moesten gewoon leren dat ze niet overal aan mogen zitten. En dochter was wel een braaf typje, maar zoonlief wat minder . Ik herinner me nog een kerst (als kind) met miniboom hoog op een tafel en juist die ging om Combinatie van een jonge hond en een dreumes van 14 mnd. En niet de dreumes deed het maar de hond.