Ze heeft er vandaag verder geen last meer van gehad. Maandag ga ik de huisarts bellen voor een verwijzing naar de KA. Die MOETEN ze me geven anders ga ik naar een andere huisarts... Wordt veel te zenuwachtig van die verhalen allemaal.
Ik hoop dat het iets heel onschuldigs is, maar het is heel goed dat je het laat controleren door de kinderarts. Ik heb ervaren (wel op een ander gebied) dat zij vaak een beter zicht hebben op wat een kindje eventueel kan mankeren. In ieder geval wil ik jullie veel succes wensen.
Ik wil je gewoon even sterkte wensen met deze onekerheid en goed van je dat je staat op een verwijsbrief en ik zou die ene naam zeker ook noemen, heel veel sterkte.
Succes vandaag bij de HA, hoop dat het niets ernstigs en dat hij kan zeggen (of inschatten) waar de bloedingen vandaan komen!
Jeetje, heb het nog eens doorgelezen!!! Ik hoop echt dat het niks ernstigs is!!! Ben je al bij de HA geweest??
Hey dames, Ik heb het aan een KA gevraagd omdat ik daar toevallig moest zijn voor haar hartje. Die heeft er een aantekening van gemaakt gisteren. Gistermiddag is met spoed mijn spiraal eruit gehaald en toen aan mijn ha gevraagd. Die zei gelijk dat hij dacht dat het geen kwaad kon maar dat hij het op zou zoeken. Wel moest ik de afspraak van vandaag laten staan want het was bij een andere ha. Vandaag heeft een andere ha mij doorgestuurd naar de KA. Zij herkende het verhaal van de menstruatie en zonder ook maar enig tegenstribbelen heb ik een doorverwijzing gekregen. Binnen nu en 3 weken krijg ik een brief thuis met de afspraak.