Baby ruim 10 maanden bloedt licht uit vagina

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vica86, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze heeft er vandaag verder geen last meer van gehad.
    Maandag ga ik de huisarts bellen voor een verwijzing naar de KA. Die MOETEN ze me geven anders ga ik naar een andere huisarts...

Wordt veel te zenuwachtig van die verhalen allemaal.

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik hoop dat het iets heel onschuldigs is, maar het is heel goed dat je het laat controleren door de kinderarts. Ik heb ervaren (wel op een ander gebied) dat zij vaak een beter zicht hebben op wat een kindje eventueel kan mankeren. In ieder geval wil ik jullie veel succes wensen.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik wil je gewoon even sterkte wensen met deze onekerheid en goed van je dat je staat op een verwijsbrief en ik zou die ene naam zeker ook noemen, heel veel sterkte.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Morgen kan ze naar de ha toe.

5. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Succes vandaag bij de HA, hoop dat het niets ernstigs en dat hij kan zeggen (of inschatten) waar de bloedingen vandaan komen!

6. Skye

Skye Niet meer actief

Jeetje, heb het nog eens doorgelezen!!! Ik hoop echt dat het niks ernstigs is!!!

Ben je al bij de HA geweest??

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb het aan een KA gevraagd omdat ik daar toevallig moest zijn voor haar hartje. Die heeft er een aantekening van gemaakt gisteren. Gistermiddag is met spoed mijn spiraal eruit gehaald en toen aan mijn ha gevraagd. Die zei gelijk dat hij dacht dat het geen kwaad kon maar dat hij het op zou zoeken. Wel moest ik de afspraak van vandaag laten staan want het was bij een andere ha.

Vandaag heeft een andere ha mij doorgestuurd naar de KA. Zij herkende het verhaal van de menstruatie en zonder ook maar enig tegenstribbelen heb ik een doorverwijzing gekregen. Binnen nu en 3 weken krijg ik een brief thuis met de afspraak.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Succes meid!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Fijn dat je naar de ka kan!
    Ik duim voor je dat het allemaal mee valt.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoop voor je dat ze snel terecht kan.

Met spoed je spiraal verwijderd? Had je klachten dan?

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja enorme klachten, dus snel dat ding er uit en nergens geen last meer van.

Deel Deze Pagina