Hoi, Thijmen begint het badritueel een beetje te leuk te vinden. Op zich geweldig natuurlijk dat ie het fijn vindt en zich helemaal uitleeft op het gespetter enzo, maar ik krijg hem er niet meer zonder huilen uit.... Wat moet ik hiermee? Uitleggen dat het water op is en dat ie eruit moet oid snapt ie echt nog niet... Ben wel benieuwd hoe jullie dat doen bij een kindje van 1 (yeeahhh vandaag is ie 1 ). Groetjes Rosa
ik zou het niet weten, mijn dochtertje is nog wat jonger maar wel gefeliciteerd met je kleine manneke!
Esmee vind het ook heerlijk in bad, maar vind het ook prima als ze er weer uit gaat. Van harte met je manneke!
ja niks aan te doen, gaat wel weer over, mijn dochter had het ook even. maar met een beetje afleiding buiten het bad vond ze haar geluk wel weer in een ander vermaak. ik vind het wel lief dat ze zo van het bad genieten. als ik mijn meiden al naar de badkamer breng gaan ze springen van plezier. gefeliciteerd!
gefeliciteerd met je mannetje! Dano vind het nooit erg om uit bad te gaan. misschien is er een knuffel of speelgoed wat hij leuk vind. Ik heb wel een keer de stop eruit gehaald, toen zat ie mne toch gek te kijken dat het water ineens weg was. misschien is dat wat
Thnx allemaal Dat met het water weg laten lopen helpt niet. Ik had dat gedaan en toen ging ie nog huilen toen ik hem eruit haalde. Hij vond het wel best in bad, zelfs zonder water
Babyzwemmen niks voor jullie dan? Zo elke week een half uur - 3 kwartier zwemmen met mama lijkt me dan pas echt feest. En gefeliciteerd hoor!