buikbanden van af waneer ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. van af hoeveel weken ga je nou eigelijk buik banden dragen? inmidels ben ik 22 weken (zie ook buik foto in album) en eigelijk begint het wel te kriebelen. je hebt egt van die helen lueken met van die teksten er op enzo kan dus eigelijk niet wachten hihi :D

2. 4days

4days Niet meer actief

Gewoon omdoen hoor! ;)
    Met 22 weken kan het zeker!

3. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    had er stiekem wel al een bestelt :p ga hem zeker om doen :D

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb ze al een week of wat om hoor. ik vind ze zoooo leuk.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had ze met 11 weken al om maar iedereen dacht dat ik al minimaal 6 maanden zwanger was dus dat scheelt misschien..

6. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Zodra jij het leuk vindt om ze te dragen!

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Daar zit toch helemaal geen termijn aan?!? Als jij dat graag wil dragen, dan draag je ze toch? Ligt ook aan de omvang van je buik!

Ik kijk regelmatig op "buikfoto's" en de dame boven mij IMD kon volgens mij al met 6 weken aan de buikband, hahaha....(meid wat heb jij een mooie buik!)

Mijn buik begint nu ook al aardig op te bollen (2e kindje). Ik droeg bij de eerste de banden onder een gewoon truitje, om te verlengen zeg maar, dus geen opzichtige (leuke, humoristische enz) banden...zodra mijn truitjes weer een blote navel gaan tonen zullen die banden ook weer om gaan....geen termijn, gewoon zodra ik het nodig vindt ;)

8. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Ik heb een er paar in S en M, maar ze zijn nog steeds te groot, ik draag ze als rokje (zit geen print op) .. :cry: dus als het past ik zou zeggen, ga er voor!

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kon bij mij vanaf 20 weken, maar als het eerder kan of later, lekker doen waar jij je goed bij voelt :)

10. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Haha wat toevallig, ik heb net vandaag voor de eerste keer een buikband om. Hij is nog iets te ruim, maar ik wou hem zo graag om (hele lieve met bloemetjes ;) ).

Dus ik zou het ook gewoon doen als ik jou was!

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Gewoon omdoen.

12. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb met kerst een buikband gekregen. En draag hem ook af en toe. Moet wel zeggen dat ie nog heel iets te groot is. Maar m'n buik groeit nu zo snel dat het nie lang meer duurd voordat ie goed past.

Gewoon dragen als je er zin in hebt!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep precies wanneer je het leuk vind :) je kan ook een klein buikje ermee laten opvallen juist!

Ja ik kon al vroeg beginnen haha (zoals we hier zeggen ik heb geen apartementje in mijn buik maar hollywood villa :) )

14. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

gewoon dragen, staat hardstikke leuk.
    ik vind de banden echt ideaal, zeker omdat bepaalde truien gewoon te kort worden.
    ik draag ze volgensmij al sinds ik 17 of 18 weken zwanger ben

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Haha, Miley houdt van luxe!

(sorry, even off topic;))

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb van me vriend met kerst een buikband gekregen met sssst ik slaap, die heb ik gisteren voor het eerst aangedaan maar ik heb er nog een paar en ik denk dat zolang het zo koud is ik er elke dag 1 omdoe t is namelijk ook meteen lekker warm :D... En aan je buikje te zien kan je er makkelijk 1 om! lekker pronken

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had ze met 10 weken om en had toen al echt een buikje.

18. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik deed vanaf het moment je een buikje zag gewoon dragen!is niet verschut , want je bent toch zwanger....mag best gezien worden!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien een domme vraag hoor maar wat is de reden van een buikband? Waarom word het gedragen? Ik heb er 1 kregen toen ik positiekleding kocht maar die is veel te klein (ik ben niet de dunste) het was al maat xl wat normaal zeker moet passen maar kreeg hem niet om. Wat is het nut van een buikband?
    wat nou als ik via internet een buikband bestel en hij is te klein...?

20. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    ik gebruikte ze om toch oude truitjes/topjes te kunne dragen die wel wat meerekten maar niet lang genoeg meer waren en toen het winter werd gebruikte ik ze gewoon als erxtra laag zodat de kou niet op mijn buik kwam.

Verder vond ik het wel erg leuk om ze te dragen want iedereen ziet dan natuurlijk in 1 oogopslag dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina