Spanning voor bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door einad, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

gewoon even van mij afschrijven hoor..
    bij mijn zoontje heb ik geen fijn gevoel aan de bevalling over gehouden na drie dagen weeen uiteindelijk een spoedks gehad.
    dit omdat het hartje van de kleine steeds wegviel bij een wee en ik uitgeput raakte (had nog maar drie cm ontsluiting)
    ik werd ingeleid vanwege zw diabetes maar mijn lichaam was er gewoon nog niet klaar voor.

nu word ik straks dus weer ingeleid (met ballon) of ik mocht gelijk voor een ks kiezen. mijn zoontje is 1.5 en een ks leek me niet echt handig om gelijk te doen, als het niet anders is dan is het zo.. maar hij heeft ook nog veel zorg nodig.

de bevalling zie ik dan ook best wel tegen op, ook al lees ik best postieve verhalen hier (gelukkig!) mijn gyn is een hele fijne man en zegt jij bent de baas en stelt me erg gerust. helaas is hij straks op vakantie als het zover is :(

woensdag heb ik weer een echo om te kijken hoe ons kindje het goed en daarna een gesprek met de gyn, ik ben benieuwd of ik dan al een datum hoor voor de inleiding.

wile gewoon even mijn verhaal kwijt :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey meid,

Ik herken de spanning wel!
    Mijn eerste is ook met een ks gehaald (ze wilde niet indalen na de weeën en meer dan een uur persen ) en in principe hadden we afgesproken als deze niet met 37 weken in is gedaald dat we dan een KS zouden plannen, nu was ik 1,5 week geleden bij de Gyn en hij was niet ingedaald en lag ook niet helemaal gunstig met zn hoofdje maar ze zei ineens dat het nog alle kanten op kon en dat we over 2 weken wel zouden kijken... Helaas is er dan een andere Gyn omdat zij op vakantie is...
    Dus ik weet eigenlijk nu nog niks of het een ks wordt of wat we gaan doen (kleine schijnt ook erg groot te zijn ) dus moet ook tot donderdag wachten... Ingedaald is hij in ieder geval nog niet dat voel ik aan het drukken bovenin mijn buik...

Ik hoop voor jou dat ze jou wel wat meer willen en kunnen vertellen bij je volgende afspraak! Maar is 35 weken niet heel erg vroeg om het al over inleiding te hebben ? Of is er weer een reden voor ?
    Hebben ze je wel verteld dat er door inleiding wel een wat verhoogde kans is op een ks ?

Succes! En hopelijk heb je woensdag duidelijkheid...

3. Hoi kleintje,

Ik word rond de 38ste week ingeleid ivm zwdiabetes..
    De gyn heeft gezegd dat ik ongeveer 40 procent kans heb om natuurlijk te bevallen..
    We zullen zien!

Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt donderdag, schiet al op voor je!

Deel Deze Pagina