Hoi dames, Floor is nu bijna 7 maanden en is sinds een tijdje - vooral 's ochtends - een slechte melkdrinker. Meestal wil ze de ochtendfles niet goed drinken en ook 's middags is het geen succes. Ik kwam er net achter dat mevrouw de melk wel uit een bekertje wil! Ze zit op schoot, ik breng het bekertje naar haar mond en vervolgens trekt ze het bekertje helemaal naar haar mond en neemt grote slokken. Kennen jullie dit??? Bedankt alvast!
Ik ken het niet maar het is toch prima? Als ze maar vocht binnenkrijgt, of dat nou met de fles of beker is geeft denk ik niks. Lijkt me trouwens alleen maar goed, ze moeten uiteindelijk toch uit een beker drinken Scheelt weer geklooi met rietjes en tuitbekers!!
Grappig toch? En zolang ze dan wel drinkt is het prima. Hier ook een eigenwijs meisje, ze wilde alleen melk uit een fles en daar mocht verder niets anders in. Water en sap dronk ze dus uit een beker, ook al vanaf zo`n 6 mnd. Omgekeerd was dus dat ze melk alleen uit een fles wilde, ook toen ze al een jaar was geweest, uit een beker dronk ze dus echt geen melk.
Stijn was 8 maanden en wou alles uit een beker drinken behalve zijn melk Ik zou je kleintje gewoon lekker uit een beker laten drinken
Hier niet met de melk ( hij is zowiezo geen goede drinker) maar als ik hem wat anders wilde geven , wilde hij het absoluut NIET uit de fles en wel uit een bekertje ( ook niet veel maar oke)
Mijn zoontje wilde nooit de fles dus zodra het kon kreeg hij een gewone beker. Ook anti lek bekers etc widle hij niet. Met ongeveer 8 maanden dronk hij zelfstandig uit een beker. Maar melk kreeg hij uit de borst dus weet niet hoe dat zit. Maar het is juist prettig als ze zelf kunnen drinken uit een beker.
Hier ook rond die leeftijd alleen nog maar bekers en af en toe een tuitbeker (maar niet voor de melk)..
Hier ken ik het wel vanaf 6 maanden wou ze geen fles meer dat heeft ze 2 weken volgehouden, dus tijdens die 2 weken uit een beker gegeven en af en toe een tuitbeker zodat ze het zelf kon doen (vond ze trouwens erg leuk) later zelf af en toe uit een fles laten drinken en nu drinkt ze gelukkig weer 2 van de 3 flessen meestal leeg maar soms nog wel met moeite de rest krijgt ze dan als een papje met fruithap en lepel of uit een beker...
herkenbaar, hier dronk ze haar melk nog wel uit de fles maar verder moest alles uit een beker. Prima toch ik vond het wel makkelijk.
Knap hoor dat ze al zo snel door heeft wat de bedoeling is om uit een beker te drinken. En als ze zo wel drinkt lekker uit een beker laten drinken.