baby`s en merkkleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noura, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik koop wat ik leuk vind, dat doe ik bij Zeeman, Hema, H&M maar ook bij Mexx, Timberland, Salty Dog, Adidas, Nike en Replay bijvoorbeeld.

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik koop wel eens merkkleertjes via MP, maar eigenlijk vind ik de kleding van de Hema het allerleukst.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte draagt veel kleertjes van Hema, H&M en Prenatal maar heb ook vaak merken als Esprit, Mexx, Bakkeboe en Oilily gekocht.

Koop eigenlijk wat ik leuk vind..

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh ja Bakkaboe hier ook veel... Maar is leuk en betaalbaar!

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Iedereen heeft zijn eigen portomonnee, en daar kan je niet inkijken. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb een paar noppies pakjes gekocht, en die heeft Jelte nu al veel aan. Ik koop eigenlijk overal, van Zeeman tot C&A tot Ducky Beau. Ik merk nu al in de was, dat de Noppies pakjes wel erg mooi blijven. Twee shirtjes van de Zeeman heb ik na 1x wassen, zo in de zak van Max gedaan, de vorm was er compleet uit. En de kleur was doorgelopen. Daar heb ik nu wel van geleerd. Aan de andere kant, als ze nog zo klein zijn, groeien ze zo door naar de volgende maat.... zoals hierboven al gezegd. Maar 1 of 2 mooie pakjes ...dat hou ik er wel in.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jaa noppies vind ik ook erg leuk, maar dat kan je ook leuk halen in de opruiming. en ik heb nog een cadeaubon van mijn werk liggen.

maar deze merken gaan nog wel. maar echt, als ik zie wat burberry kost, dan verschiet ik gewoon :oops:

7. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    het meeste heeft ze van C&A (hebben allles winnie de pooh en barbie enzo)carrefour(hebben ook een disney lijn) ZARA, H&M en eigenlijk best veel van ADIDAS.. idd 30€ voor een trainingspakje, maar ze heeft het echt veel aan, het verwast niet en is heerlijk zachte kwaliteit. C&A vind ik over het algemeen wel het leukste.

ook heeft ze idd wat D&G, Pepe jeans etc dingetjes kado gehad. best schattig, en je merkt het in de kwaliteit wel.

Ik koop ook een paar maten te groot eigenlijk, dan groeit ze er niet elke week uit, want dat vind ik nou pas zonde geld. en het zit ook wat lekkerder alles een beetje baggy:)behalve de bodies, die koop ik goed op maat.

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff al die merkleding voor een baby vind ik echt onzin.
    Ze groeien er zo uit en vaak is het niet eens super leuk.
    De kleding van noppies, ducky beau, esprit en barbara farber vind ik wel heel leuk maar die zijn ook niet zo duur.
    Wij kopen veel kleding gewoon bij prenatal en H&M.

D&G, Burberry, Tommy Hilfiger enz vind ik echt overdreven.

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    In het begin had ik haast helemaal geen merkkleding voor Yeline maar nu hangt de kast bijna helemaal vol haha. Yeline blijft ook nog steeds in maat 68/74 hangen al groeit ze nu bijna helemaal naar maat 74 toe. Maar alles wat ik nu in de kast heb hangen ( Vingino, tuuf's world, baby barb, mexx, esprit, vila happ, cakewalk, oilily enz..) is wel bijna allemaal 2e hands gekocht of ik heb het gekregen nieuw is het me gewoon net te duur en aangezien deze kleding na vaak wassen gewoon goed blijft durf ik het wel aan.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik moet nog even zeggen dat ik errug veel koop bij Rainbowbabies... geweldige kwaliteit :D

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze groeien er zo snel uit, dus voor mij gewoon kleding van hema, zeeman, wibra en hans!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik koop wel eens merkkleertjes voor Lisa en Tim maar dan eigenlijk altijd 2de hands via marktplaats.
    Laatst voor Tim een set kleding gekocht (10 stuks) voor totaal 15 euro!
    En voor Lisa wat van Esprit ook voor 15 euro..
    Zo in de winkel zou ik het niet kopen, alleen in de uitverkoop!

13. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Maken jullie dan ook onderscheid tussen kleding en schoentjes? Lotte heeft bijvoorbeeld een heel smal voetje waardoor ze het gemiddelde schoentje niet past. Moet voor haar naar een zaak die ook breedte maten verkoopt en heb daardoor 90 euro betaald voor haar laatste paar schoentjes waar ze ongetwijfeld over 3 maanden ook weer uitgegroeid is..

Dat vind ik dan weer niet zonde geld omdat ik goede schoenen erg belangrijk vind.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat heb ik ook Wendy!
    Natuurlijk loopt Iman nu nog niet, maar dalijk als ze loopt krijgt zij echt goede aangemeten schoenen.
    Ik heb zelf vergroeide voeten, waarschijnlijk doordat ik vroeger geen goede schoenen had. Dat laat ik Iman niet gebeuren!

15. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Goede schoenen zijn idd belangerijk. Kleding niet. Zelf kreeg ik eerder veel tweedehands (tegenwoordig niet meer?!), maar als ik zelf wat koop is het meestal van Babyface. Ik vind dat een beetje de tussenmoot. Het is niet dat zeemna te min voor me is, echt niet, maar ik kom er gewoon nooit.. Zou ik eens een keer moeten doen. H&m vind ik over het algemeen niet zo leuk. (soms hebben ze er hele leuke dingen, maar soms ook echt niet!).
    Hema gaat nog wel (ligt er ook aan wanneer je er komt).
    De kleding van Villa happ ben ik eigenlijk niet zo blij mee, want de kleuren en stof blijven bij mij niet zo mooi.. verder kom ik ook wel af en toe bij Willemsen (bakkaboe), dat vind ik vaak ook wel leuk.
    Over het algemeen winkel ik niet zo veel, want mijn dochter kan hier absoluut niet tegen. (krijsen). Zelf houd ik er ook niet zo van.

16. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Moet zeggen dat ik veel mexx en esprit kleding heb voor Fab. Ik vind het gewoon hele mooie kleding en je kan het zo vaak wassen als je wil, het blijft ook mooi. Ik hou zelf niet zo van die beertjes of autotjes kleding. Ik koop ook heel veel van de H&M die hebben ook hele gave dingen. Ik heb echt zo veel kleding voor Fab dat hij het bijna allemaal niet meer aan kan, vroeger kocht ik het voor mezelf en nu koop ik elke keer als ik naar de stad ga wel een aantal dingen voor hem. Het lijkt wel een verslaving

Ik was laatst in Amsterdam in een winkeltje daar hadden ze Armani rompertjes voor 99 euro en dieselbroeken maatje 56 voor 145 euro dat heb ik er dus echt nooit voor over.

17. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat zou ik er nou ook niet voor betalen nee. Lotte heeft ook duurdere merken als Diesel, Moschino etc, maar alleen omdat ze die van mijn schoonzus krijgt.

18. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Fabio groeit zo snel en past nu al in maat 62. Hij zit dus al in zijn derde maat en is nog geen 2 maand oud. Als ik alles in merkkleding zou kopen, zou ik nu aan de bedelstaf zijn :) Voor mijn oudste die bijna 4 is, koop ik nog wel es merkkleding omdat hij er langer mee moet doen. Hij zit nu al een aantal maanden op maat 116 dus kan het wel uit. Zo gauw Fabio iets minder snel de lucht in gaat, zal ik af en toe ook wel es wat geld over de balk smijten vrees ik. Trouwens, de kwaliteit van hema etc is net zo goed, dus eh. Maar als ik iets echt leuk vindt dan koop ik het . Niet de 99 euro voor een rompertje etc hoor. Dat gaat me te ver ;)

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik koop zelf H&M en Hema maar ik ben laast de Olily winkel in geweest, Heb me ingehouden en NIETS gekocht, wel ontzettend schattig. Bedacht me dat als ik echt veel geld zou hebben ik er misschien wel iets zou hebben gekocht (2 of 3 dingen maar meer ook niet).

Groetjes Lisette

20. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik heb 4 kids en ik koop regelmatig kleding bij de hema, v&d, hans, c&a maar ook regelmatig merk-kleding.. Voor een mooi vest of een mooie trui ga ik graag voor een goed merk, en ik koop het dan iets groter.. Dan maar de mouwen een keer omslaan, komt vanzelf goed.. Ik heb nog dure merktruitjes die mijn oudste aan had als baby (is nu bijna 9!) en die de jongste (is ruim 5 weken) straks nog aan kan, zo mooi en in vorm gebleven.. Merk broeken ben ik vanaf gestapt, gezien de jongens (3 jongens en 1 meisje; jmjj) hun broeken bijna eten..Mijn dochter is wat dat betreft veel netter op haar kleding.. Schoenen moeten goed en op maat (br+lengte) zijn en tegen een stootje kunnen..kosten dus al snel 120 eurootjes... Maar vwbt kleding; het ligt er dus gewoon een beetje aan... Wat ik wel altijd doe met het aankopen van kleding is dat ik wel zoveel mogelijk wil kunnen combineren, dus ook merk kleding en niet merk kleding.. Ik zal dus als ik merkkleding koop niet snel complete setjes kopen waar je niets meer mee kan..

Hartelijke groet,
    Hilde

Deel Deze Pagina