baby`s en merkkleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noura, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Schoenen vind ik echt een ander verhaal, die moeten goed zitten, niet te krap of te groot. Daar ga ik straks echt voor naar een schoenenspeciaalzaak. De eerste 12 jaar is dat ontzettend belangrijk. En dan koop ik zeker bunnies, renata, pedro of ecco's, de prijs kan mij dan niet schelen.

2. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ben het helemaal met je eens.
    ik vind het veel geld voor wat je krijgt (koopt)
    af en toe is het leuk maar dan moet het ook niet overdreven duur zijn.

groetjes susanne

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    hier wisselend. Ze zit nu in maat 80. Ik heb wat van noppies (jas), prenatal, zara en H&M.

Rompers haal ik bij de hema, maar het is mijn ervaring dat de hema-kleding, en van een andere discounter, wat sneller 'gedragen'' ogen en dat vind ik ook jammer. Aan de andere kant, maat 56 heeft ze 2 weken gedragen, en daarna alles ongeveer 3 maand lang. Dus tsja, dan mag het van mij wel kwalitatief goed zijn. Maar 80 euro is ook wel heel veel hoor, kom!
    Ach, en af en toe een rainbowbabies uitspatting, met opdruk. Maar dan zit je ook al gauw rond 20 euro per shirt...

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Precies zoals jij het schrijft. Ik vind ook dat je HEMA en H&M na zoveel keer wassen wel ziet. Jaime heeft sommige broekjes nog maat 62 (zitten nu wel errug krap) maar je ziet gewoon dat ze faal zijn.
    Ik vind dat bv Esprit, Ducky Beau van erg goeie kwaliteit zijn.

Zelf zag ik afgelopen vakantie op het vliegveld taxfree een shirtje van burberry. Ik wilde hem graag kopen hij was zo leuk (wit korte pofmouwtjes en het burberrymotief alleen aan de binnenkant van de kraag). Hij was 43 euro dus mijn man zei je bent gestoord als je dat doet.. Heb het niet gedaan maar nog steeds spijt ervan :oops: . Een enkel keertje moet het kunnen niet waar?

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    het is jouw portomonnee, dus als jij dat een keer wilt, of elke keer...dan moet je dat lekker zelf weten :D

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa gaat ook goedkoop gekleed door het leven. Ik ben pas bij C&A weggelopen omdat ik het te duur vond. De kleding die ik zelf koop komt meestal bij de Hema vandaan. Ook wel eens bij Prenatal dus Name It heeft ze ook wel wat van. Verder vooral gekregen kleding. En ook gebruikte. Zolang het schoon is, vind ik het prima. Echt, ik geef niet eens 80 euro uit voor een trui voor mezelf. Laat staan voor een baby.

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Cyenna draagt vaak H&M, Prenatal, Villahapp, Name It, Feetje, Mexx, Esprit. .
    Cyenna zit meestal ook wel ff in een maatje, dus dan haal ik het er wel uit.
    Maar ik koop ook weleens broekjes/jurkjes/rokjes en shirtjes bij Hans Textiel en Zeeman.

Merken als Diesel, Armani, Burberry vind ik persoonlijk veel te duur.

Deel Deze Pagina