Ik bedoel ook zwart-wit van beide kanten, en daarom zei ik dat je moet doen wat bij jou past en bij je kindje. Ik zeg ook niet dat het belachelijk is om je kind steeds bij je te houden, en stel er ook geen prijs op om 'harteloos' genoemd te worden als ik er voor kies om mijn kind wel op zijn eigen kamer te laten slapen. Dus leven en laten leven, en graag van die keiharde waardeoordelen achterwege laten. Je kunt er wat van vinden, maar dat kan ook gezegd worden zonder op de man te spelen bij mensen die het anders doen. En dat geldt voor alle partijen.
Ik zou het persoonlijk niet doen. Hier ligt onze dochter heel af en toe op het aankleedkussen naast me als ik nog even een uurtje extra wil blijven liggen dat vind ze dan wel gezellig geloof ik. En als ze na het voeden (bv) in slaap valt 's ochtends dan laat ik haar lekker liggen in d'r slaapzakje in het grote bed en pak er zelf een boek bij. Ze ligt normaal in het wiegje (met spijltjes) naast me en dat staat echt tegen het bed aan op gelijke hoogte zodat we elkaar aan kunnen kijken.