zoete koekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babytje, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn dochtertje is niet weg van de zoete koekjes zoals liga en nijntje biscuitjes. Rijstwafel lust ze wel en ook krijgt ze een cracotte, maar zijn er nog meer babykoekjes die neit zo zoet zijn?

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ontbijtkoek ? vind lars erg lekker

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    dat kan ik wel eens proberen, maar is dat niet te kleverig nog voor 9 maanden?

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    tja kleine stukjes proberen, bij lars ging het goed, maar die kauwde ook al heel goed toen

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Maar het hoef toch ook niet? Wees blij, zou ik zeggen! En bovendien verandert de smaak van een kleintje ook nog heel erg. Mijn zoontje is steeds meer een zoetekauw aan het worden maar toen hij heel klein was had hij dat helemaal niet (kreeg toen ook nog geen koekjes van mij trouwens). Wel lust hij nog steeds geen pannenkoeken! Bizar...
    Mijn dochtertje lijkt momenteel ook niet speciaal gecharmeerd van de fruithapjes, bij groenten en fruit trekt ze eigenlijk beide even vieze gezichten! Maar zou mij niks verbazen als dat over een tijdje helemaal anders is.

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    soepstengels :D

7. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    gewone liga's stap 2

8. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Biscuitjes?

9. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    soepstengels maar misschioen pas beter als ie ietsie ouder is. je kleintje is nog best jong zie ik en die soepstengels zijn best scherp en opletten dat ie het niet te ver zijn mond indoet...

hmm voor nu kan je ook eierkoek geven, krentenbolletje, ontbijtkoekje...dat doen wij vaak ipv een koekje (heb bijna nooit die liga/nijntje dinegen enzo in huis)...vaak geef ik zelf ook 2x fruit per dag omdat hij dat zooooo lekker vindt...

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    soepstengel brak ik gewoon in stukjes van ong een centimeter.
    korstje brood vind lars ook lekker

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Arthur is ook niet zo van de tussendoortjes hoor (nog). Hij lust wel liga, maar heel vaak hoeft hij gewoon niks of zit er alleen mee te spelen...(ook prima vind ik....ontdekken).
    Soepstengels gaan wel prima hoor, ik breek ze maar 1 keer door midden...anders zijn de stukjes te klein en verdwijnen ze in zijn hand waar hij dan op gaat sabbelen (haha)....ik ben sowieso van mening dat je erbij moet zijn als je ze iets te eten geeft.
    En ik heb laatst ook peperkoek geprobeerd en meneer vind dat ook erg lekker. Ook zonder tandjes sloebert hij dat lekker op hoor...

12. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier soepstengels al tijdje groot succes. Kan ie lekker druk vanaf knabbelen, en hij vindt ze heerlijk! Ik breek gewoon een soepstengel doormidden en dan krijgt ie een halve. Binnen no-time had ie door hoe m moest eten :)

Deel Deze Pagina