Heetf iemand misschien een tip voor me? Mijn dochter laat overdag steeds met gemak 4 uur tussen de flessen, ik moet haar zelfs vaak wakker maken voor de fles. maar 's nachts meldt zij zich steeds stipt na drie uur, rond 22:30-23:00 uur krijgt ze een fles en drie uur later wordt ze hongerig wakker. Je begrijpt, ik heb 's nachts liever ook 4 uur tussen de flessen, scheelt toch net weer een uurtje slaap .
het klinkt een beetje alsof ze het dag en nacht ritme om heeft gegooid. Loys dee precies hetzelfde op die leeftijd. die was snachts na het eten ook gewoon wakker en kreeg ik moeilijk weer in slaap. weet niet of je haar kamertje donker hebt overdag? anders de grodijnen gewoon open laten. dat is het enige wat ik heb gedaan en uiteindelijk is het vanzelf goed gekomen want ze is nu 8 weekjes en slaapt de nachten door van 11 tot 7. kijk ook even of ze niet te koud heeft snachts. Loys kon er snachts niet tegen dat dan de verwarming terug ging naar 18 graden. ze slaapt nu met 2 dekentjes dubbel gevouwen (4 lagen) en een winterslaapzakje. zo heeft ze het warm genoeg en slaapt ze de hele nacht door. als ik maar 1 laagje weg laat dan word ze gelijk na 4 uur wakker snachts.
Ja, al die dingen doe ik wel. dus niet te donker overdag, 's nachts juist zo min mogelijk licht en aandacht, kruikje in haar bed etc. Ze heeft momenteel erg last van spruw dus dat helpt ook niet mee. Ik vind een nachtvoeding helemaal niet erg, maar dan moet ze daarna wel weer lekker gaan slapen. Ik ben gewoon de ongeduldig denk ik, mijn zoon liet er op deze leeftijd zo'n 5 uur tussen, dus ik ben verwend denk ik.