Sterre loopt al een tijdje zo half half, maar deze week dacht ik, even lekker oefenen, want ik heb 2 hernia's dus als ze een beetje kan lopen is wel fijn Nou dat oefenen ging dus hardstikke goed, want sinds vandaag wil ze alleen nog maar lopen, en niet meer kruipen In de gamma heeft ze helemaal los meegelopen (behang uit gezocht van lief! voor in haar nieuwe kamer, zoooo leuk ) en toen we de hond uit gingen laten heeft ze een heel stuk aan het handje gewandeld, ze vindt het heel stoer, ze brabbelt de hele tijd en kijkt mij dan ook echt aan met zo'n stoer glimlachje om dr mond haha Groetjes van een heeeeeeeeeeeeeeeele trotse mama
superleuk!!! hier ook een dame die het erg leuk vind dat ze kan lopen (kan nu een goeie maand goed lopen) dan is ze aan het spelen en loopt ineens zomaar lachend een rondje rond de tafel en speelt weer verder vind het ook leuk dat ze in de winkel zelf mee kunnen lopen (niet altijd handig)
Nee das waar, niet altijd handig, want ze kwam met van alles aan Maar toch, tis wel lekker want ik vergeet die buggy wel eens...