Wanneer jongste kinderen bij elkaar?

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Niicci, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hi dames!

Al ben ik "nog maar" 26 weken zwanger, het houd me al wel bezig.
    We zitten op dit moment in een woning met 1 middel grote slaapkamer, waar ik slaap (staat nu een middelgrote kledingkast, en een kledingkast voor de baby, 2 persoonsbed en de kinderwagen), en 2 kleine kamers van de jongens (kamer oudste(7): Bed + Kledingkastje + Speelgoedkastje en speelruimte & kamer jongste(3): Peuterbed, ledikantje baby, kledingkast (incl speelgoed), en speelruimte).
    De baby komt uiteraard straks eerst bij mij op de kamer slapen.

Maar nu de vraag; Vanaf welke leeftijd zouden jullie de 2 jongste bij elkaar op de kamer durven leggen?
    De jongste wordt in April 3, dus sowieso was het niet direct de planning natuurlijk.

Het is geen optie om onze huidige kids bij elkaar op de kamer te doen. Dit omdat de oudste dit vooral als een probleem ziet, en het écht niet wil.

Zoals ik al aangaf, het is niet mijn bedoeling om de baby straks binnen no-time bij de jongste neer te leggen, maar ben benieuwd wat jullie zouden aanhouden qua leeftijden. :)

Uiteindelijk gaan we verhuizen naar een grotere woning (vriendlief en ik zijn 2,5 jaar geleden uit elkaar geweest, zijn woning moet nog verkocht worden en woont hij deels nog, of is over ver voor werk dus is er momenteel alleen 's weekends), en dan zoeken we samen een andere woning met 4 slaapkamers!

Groetjes

Deel Deze Pagina