Ha dames, Momenteel 28 weekjes zwanger van mijn tweede dochter en ik moet zeggen dat dit echt een totaal ander zwangerschap is! Bij mijn eerste had ik nergens last van.. Nu.. al drie weken loop ik met pijn down there. Meisje nummer twee ligt erg laag. Dat heb ik vanaf t begin al gevoeld, maar nu wel erg extreem.. net alsof ik de hele dag met 7 cm ontsluiting loop.. Vorige week een controle gehad en op de echo bleek inderdaad dat ze al beneden lag, maar dat mn baarmoedermond een prima meting had. Nou moet ik wel zeggen dat we het erg druk hebben gehad (verhuizing enzo), maar nu is alles weer rustig hiero. Heb toen magnesium gekregen om ervoor te zorgen dat mn spieren zich in de eerste instantie wat zouden ontspannen voor m'n ongemakkelijk gevoel beneden, maar nu heb ik al 3 dagen 's avonds verschrikkelijke pijn in mijn kuiten. Ik slik momenteel al acht dagen magnesium (oplossen in water), maar merk er momenteel niks van.. Iemand tips?! Word er echt gek van. Heb de babykamer al klaargezet, want voor mijn gevoel gaat zij morgen al komen (bij wijze van).
Drink je voldoende water? Ik heb tijdje last gehad als ik naar bed ging van kramp.. drink nu echt min. 1,5 liter water en het is een stuk minder
Probeer de magnesium dan einde van de middag te nemen. Dit kan soms helpen. En even wat rustiger aan doen?
Inderdaad genoeg water drinken en ga bananen eten. En doe aub bekkenbodem oefeningen!!! Vraag maar even aan je VK welke je het beste kan doen.
Ik vind de magnesium nacht erg fijn, ik slikte het soort van altijd bij het sporten. En heb snel last van rusteloze benen en lusteloos zijn. Theoretisch gezien zou je minder last van je kuiten moeten hebben. Wat voor last heb je?
Hoeveel Mg magnesium slik je? Je kunt trouwens ook magnesium spray kopen om op je benen te smeren, schijnt het beste te helpen en word op die manier ook meteen opgenomen.