Jeeh 30 weken!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marianne1987, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Zoals de titel het al zegt: Vandaag ben ik precies 30 weken zwanger!!

Nu kan ik officieel af gaan tellen!!!

Aan de ene kant heel fijn dat ik nog maar 10 weken hoef, maar aan de andere kant ook weer doodeng....

Nog meer dames met dubbele gevoelens??

Groetjes Marianne

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier 29 weken precies. dus nog 11 weken. ik ben al lang aan het aftellen is nr 4 dus ook wel weer spannend, maar ik vind het niet eng laat het weer lekker op mij af komen als het zo ver is.en hopelijk kan het gewoon weer lekker thuis. nou geniet van de laatste weken

3. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier ook net 30 weken. Snap je helemaal aan de ene kant aftellen (kan niet snel genoeg gaan) en andere kant zo spannend!

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd :D!

En ik snap je volkomen. Toen ik de 20-weken grens passeerde begon ik stiekem al af te tellen. Ben nu echt aan het aftellen tot ik 30-weken ben :p. Maar langs de andere kant besef ik dat ik "al" bijna 24-weken ben en dat de tijd vooruit vliegt en dat maakt het ook weer erg spannend. Is het eerste kindje hier dus weet ook niet wat te verwachten. Heel dubbele gevoelens dus ;)

Langs de ene kant wil ik snel de 40-weken halen zodat ik ons meisje kan vasthouden, maar langs de andere kant mag het dan weer even duren want sta niet echt te springen voor de bevalling haha ;)

5. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Hier hetzelfde! Vandaag officieel 34 weken!
    Ben echt blij dat het einde in zicht is, maar vind het toch ook wel erg spannend!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier bijna 32 weken en ik kan ook niet wachten om ons meisje vast te houden!
    Aan de andere kant vind ik het zo bijzonder en zo leuk om zwanger te zijn dat het nog wel even mag duren! De tweede keer gaat het zoveel sneller, en ik had me voorgenomen er 100% van te gaan genieten en dan is het ineens al zover dat ik nog maar een paar weken hoef!
    Heel spannend inderdaad, hoe zal het straks gaan, maar ik kijk er ook ontzettend naar uit!

7. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier bijna 30 weken! Ik vind het zo snel gaan, maar ik kan ook niet wachten om eindelijk mijn kleine jongetje vast te houden:D

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik begin volgende week aan de 29e, dus voor mij komt de mijlpaal ook aardig in zicht!
    29 April hebben we een gebakje gegeten omdat ik toen nog precies 3 maanden had tot aan de uitgerekende datum, haha! Met 30 weken weer een klein feestje, tis toch wel weer een bijzonder momentje.

Geniet er van meid en veel suc6 met de laatste weken!

Deel Deze Pagina