je kindje kan met 21 weken nog makkelijk draaien, dus het kan best kloppen dat ie eerst wel zo lag.. Bij mij schopt hij ook regelmatig heel laag, idd bijna alsof ie bijna in je vagina schopt. Laatst voelde mn man aan mn buik toen ie zo laag aan het schoppen was, gaf de beeb echt een heel harde schop tegen de hand van mn man alsof ie zei: pap, opzouten!
Hallo, Ook ik ken dat gevoel van het lage schoppen.... Is eigenlijk meestal zo, dat ik het kindje zo laag voel! Kvind dat het soms echt pijnlijk kan zijn, of gewoon een lastig gevoel ook, omdat ze op mijn blaas duwt! Enfin, tegelijkertijd ben ik dan blij dat ik ze voel, want naar mijn gevoel heb ik er lang moeten op wachten
Hier ook een die gek wordt van alle 'aanslagen onder de gordel'! Vind het heel leuk dat ik haar nu zo goed voel, maar soms dan is het echt vervelend... Blaas, vagina, gewoon ineens BOEM! Overigens bleek bij de echo vorige week dat madam ook prima met haar voeten BOVEN HAAR HOOFD UIT KAN TRAPPEN! Doos eerste klas...
Ik meende het ook al te voelen en vond het al raar, maar ben blij dat meerdere het hebben. Net of ze boven je kont schopt!
Hoi! Ik heb de laatste dagen ook steeds het gevoel dat de baby alleen maar laag schopt of bokst. Echt heel laag, net boven de vagina. Een heel apart gevoel en soms ook een 'aanslag' op de blaas... Moet dan ineens heel nodig . En zo nu en dan een soort van hartslag, een regelmatige tik zo'n 30 keer. De hik misschien? Maar is het normaal dat de baby zo laag in de buik ligt? Was eerst niet zo, dan voelde ik de baby overal in de buik....
Het hoeven geen schopjes te zijn! Hier een blaasSTOMPERTJE! Schoppen doet de baby helemaal bovenin de buik!
Wahahaha zo herkenbaar en zo'n raar gevoel. Hier op dit moment ook weer een naar beneden schopper, vreselijk raar blijf ik het vinden.
Vanaf wanneer kan een baby de hik hebben? Vorige week ofzo voelde ik ook zoiets als een hartslag dicht op de oppervlakte van mijn huid, bij mijn navel. Ik dacht wat zit ie raar te schoppen.. Na een tijdje was het weer weg? Toen dacht ik dat het een spiertje was, wat onwillekeurig samentrok..
Ik herken het precies. Bij mij trapt ze soms ook helemaal beneden en af en toe op een gevoelige plek. Gelukkig draait ze nog veel en trapt ze na een tijdje weer lekker bovenin Maar is heel normaal hoor! Hoef je je niet ongerust over te maken
volgens mij is met 22 week wat vroeg. Maar het zou kunnen misschien.Ik heb het vorige week voor het eerst gevoeld. Kleine plopjes voelde ik een tijdje achter elkaar.
Dan zal het wel een spiertje geweest zijn. Hikken ze dan sneller dan volwassenen? Ik heb werkelijk geen idee.
Hier hetzelfde. Kindje lag tot een week of 30 in stuit en schopte echt naar beneden. Dacht dat als dit nog harder gebeurd dan komen de benen eruit. Baby ligt nu goed en heb de schopjes tegen buikwand/navel. Eigenlijk soms ook vervelend.
W8 maar tot het indalen, wanneer de baby dan lekker veel beweegt of zich vanuit boven naar beneden drukt, voel je die druk van beneden ook, kmoet dan meestal gelijk naar de wc voor een klein plasje haha! Wen er maar vast aan
ik heb het idee dat baby's iets sneller hikken. Maar het zakt net als bij een volwassenen na een aantal minuten weer langzaam weg.
hihihihi grappig dat zoveel vrouwendat hebben.. ik heb dat nog niet gevoeld, de baby trapt altijd in mn zij..en soms prikt ie in mn navel ..tenminste zo voelt het dan.
de baby schupt vooral tegen mijn endeldarm aan. dat voel ik wel heel goed. vind het niet erg momenteel. maar ja weet niet of ik dit nog zal zeggen strakkies.
Ik heb het idd. ook bij deze zwangerschap. Net of er straks een voetje naar buiten steekt, heb ook niet het idee dat het mijn blaas is wat ze raakt!