Baby schreewt/gilt veel!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brietje2011, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brietje2011

Brietje2011 Nieuw lid

5 aug 2011
    3
    0
    0
    verkoper/adviseur wonen
    Voorburg
    Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels een dochtertje van bijna 9 maanden oud en het valt ons
    Op dat ze steeds meer hard gaat schreeuwen!!
    Het is soms uit het niets maar ook vaak tijdens spelen of eten geven.

Heeft iemand enig idee hoe je kan zorgen dat ze niet meer zo schreeuwt?
    We proberen nu te fluisteren als ze weer gaat schreeuwen maar tot nu toe geen resultaat.

2. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid begint ook steeds meer te kletsen en dus ook wat te schreeuwen of gillen. Dit is altijd wel op een leuke manier, dus niet uit nijd ofzo. Alle kleintjes gaan nu eenmaal steeds meer geluid maken naarmate ze ouder worden en ook gillen en schreeuwen hoort daarbij. Ze proberen allerlei geluiden en toonhoogtes uit om zo te leren hoe iets klinkt, hoe ze een klank kunnen produceren en hun stembanden te oefenen.

Er lijkt mij dus op het eerste gezicht niets vreemds met jouw kleine aan de hand, ze laat zich gewoon graag horen! :D

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Dat is stem ontdekken, gaat weer over!!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik deed vanmiddag gezellig mee :) eerst keek ze verbaasd maar ze vond het super..... Mama kan het ook!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Heel herkenbaar haha, en dus niets geks. Bij Robin is het alleen wel erger geworden...hij kan steeds harder. Ach ja, zal wel weer overgaan.
    Soms doe ik ook gewoon mee, wel grappig, moet hij ook om lachen:)

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook....hoe gekker des te beter!
    Het gaat weer over, het is inderdaad het ontdekken van de stem en gehoor. Als ze straks helemaal in de gaten heeft dat ze het zelf doet, gaat ze ook verschillende klanken maken.

Hier maken we er altijd een spelletje van en gaan mee doen. Staat garant voor een hoop lol! Kleine heeft dan echt een laagje water in haar oogjes staan van het lachen!

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm hier is meneer inmiddels al ruim 13 maanden en doet het nog steeds en als je dan mee doet vind hij het nog mooier. Van mij hoeft het oopk niet zo maar hoe leer je zoiets af. Met ssstt gaat ie lachen, draakje!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh dat hoort erbij, is inderdaad het ontdekken van de stem. Echt stil zal ze nooit meer worden, dus ik zou het zeker niet afremmen of er negatief op reageren. Hoort bij de ontwikkeling. Mijn even oude baby kan er ook wat van :)

Deel Deze Pagina