Wel nee! Die vader probeerde zijn kindje aan het lachen te maken, reden genoeg om te filmen lijkt me .
Lijkt mij ook... Gebeurt hier ook wel eens Toevallig vanmiddag nog: Milan moest niezen, en normaal als je hem dan nadoet en tegelijkertijd in je handen klapt, heeft hij lol voor 10. Vanmiddag vond hij het echter niet zo leuk en zette het ook op het brullen Tja... shit happens denk ik dan maar
ahhh ook ik vind dat mondje toch wel érg schattig hoor, ook al is het sneu En zelfs áls papa het wist en het dus éven een 2e keer voor de film deed, zou ik dat niet heel schokkend vinden hoor. Kindje merkt ook gelijk dat papa hem troost gelijk. Dus als je dat geen 100x doet, vind ik het geen ramp.
och germ!!! wat een schattig kleintje! wat zal papa zich schuldig hebben gevoeld.. kan er wel om lachen tis toch niet expres gedaan. je hoort hem ook zeggen. can you laugh! can you go ha ha ha.. dus probeerde dat kindje gewoon aan t lachen te krijgen. en bij mijn baby kan er iets zijn waar hij de ene keer mega om schattert! en de volgende keer net zo reageert als deze kleine.
Ik vind deze eigenlijk ook wel te erg voor woorden...YouTube - ‪The World's Meanest Dad‬‏
Ach wat schattigggg!! Hahaha. Ja ik kan hier wel om lachen, ookal is het bewust! Als je een kind moet behoeden voor elk klein geluidje, dan komt t niet goed met zo'n kind.
Hij is niet heel lief nee.. Maar mijn dochtertje kon aan het begin ook heeel erg schrikken van kiekeboe..
zie hier weinig bijzonders vind m ook niet grappig trouwens kindje reageert alleen op zijn reactie maar nou ook niet echt bang of zo. wel een schattig kindje trouwens