het zijn de amandelen?? baby 2.5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiki1986, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Hoi dames ik ben op zoek naar moeders met kindjes die ook last hebben van hun amandelen of hebben gehad.
    Mijn zoon is nu 2 maanden en 2 weken en is nu al zo'n 5 weken snik verkouden. Ik ben 4 keer naar de huisarts geweest om hem na te laten kijken 3 keer is hier gewoon een verkoudheid uitgekomen en wat blijkt afgelopen dinsdag zei de huisarts dat het zijn amandelen zijn. Nu al? Zoals ik al zei hij is al een paar weken snik verkouden, hij is benauwd, hij snurkt, hij hoest, hij is heel huilerig de laatste 2 dagen en kwijlt nu enorm. Mijn vraag herkennen jullie de symptomen en hebben jullie tips?

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Welke amandelen bedoelt de huisarts? Wat heeft de huisarts gecheckt/bekeken? Neusamandel is namelijk niet van buiten te zien zonder hulpmiddelen.
    Spelen er allergieen in de familie?

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Hij heeft alleen geluisterd en niks bekeken daarom vond ik het ook een beetje vreemd toen ik er later over nadacht. De dokter zei zijn keel en neus amandelen. Bij mijn partner komt astma voor.

4. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Dan doet je huisarts uitspraken die hij niet kan doen.
    Bij verkoudheden doen de amandelen meestal wel lekker mee, dat is vrij normaal. Maar dat is wel wat anders dan de indruk die de huisarts nu wekt, dat die de oorzaak zouden zijn.
    Welke voeding krijgt je kindje? Want bij astma is het advies hypo-allergeen, vanwege de link met koemelkallergie.
    Je zou eens kunnen kijken of het op pepti beter gaat.

Deel Deze Pagina