Hoi allen, ik heb mijzelf deze week een duo kinderwagen aangeschaft. zoiets ongeveer: http://img.tweedehands.net/pics/00/00/84/01/14/1b.jpg nu heb ik hem vanochtend voor het eerst gebruikt. jamie voor in, achter"bank" plat en eline erin. maar eigenlijk lag ze helemaal niet zo stevig... wel qua rugsteun enzo maar ze gleed zeg maar opzij... ik had haar wel vast gemaakt met de riempjes zodat ze niet naar onder kon schuiven. maar ze viel zeg maar beetje opzij... nu heb ik gelezen over babynestjes maar op internet staat dat ze daar meestal maar tot 9 weken in kunnen... en is het daar nu ook niet te warm voor? heeft er iemand een oplossing? hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn meisje toch stevig ligt?? voor dagen zoals vandaag (als het wat koeler is) kan ik er een opgerold dekentje naast leggen zodat ze "vast" ligt... maar er moeten toch andere dingen buiten het babynestje bestaan??
ehm, toch een babynestje? en dan helemaal open, zonder dekentje? even in de babywinkel uitproberen? Lijkt me wel beter liggen voor dr, is ook steviger in de rug. (denk ik, want heb er geen) sorry, geen tips dus*grijns*
zoals ik al zei heb ik gelezen op internet dat babytjes maar 9 weken in zo'n nestje kunnen... eline is er al bijna 10...
sen heeft er tot een maand of 6 in gelegen hoor en hij is vrij groot voor zijn leeftijd. heb er hier nog een liggen weet niet waar je woont maar je mag hem zo hebben is alleen lime groen
hendrik heeft ook tot 6 maanden erin gelegen zo'n nestje en hij is echt een grote baby hoor ik had het matrasje vande wandelwagen er in en de dekentjes (was toen winter) lag erg stevig
ik denk idd een nestje. en anders een voetenzak wie er in past. daarom heb ik een duowagen gekozen,wie naast elkaar is. en ik vond het voorzitje voor de oudste zo ontzettend smal!
hey gerdien, ik woon in Roosendaal (nouja, essen net over de grens) wat lief van je dat ik hem zo mag hebben! ik heb ze nog nooit "live" gezien, alleen maar op internet en dan is het zo'n vertekend beeld he... is dat toch niet te warm in de zomer periode?? ik hoor graag van je! wat raar trouwens dat er op internet staat dat ze er maar tot 9 weken in kunnen dan... eline is nu 58cm..
je kunt hem gewoon helemaal open ritsen hoor dus is niet te warm. Is eigenlijk het zelfde idee als een kinderwagen bak. In de winter had ik er gewoon een dekbedje bij in. Ik woon helemaal aan de andere kant in overijssel is wel een beetje ver dus.
hmm ja, en voorlopig moeten wij daar helaas niet zijn. en om nu alleen daarvoor zo'n eind te rijden... dan zijn we ook wat kwijt ik heb vandaag de matras uit de kinderwagenbak er in gelegd en aan 1 kant zon rond kussen (voor in je nek te leggen) daar lag ze een beetje tegen aan en zo schoof ze niet weg.... tis niet echt super handig, maar voor effe kan het wel van de winter is ze 6 maanden dan ligt ze al wat steviger en kan ze gewoon in een voetenzak! toch bedankt voor je aanbod!
Ik deed ook al het beddengoed, inclusief matrasje, van de wandelwagen bak erin. Stijn heeft er tot 7.5 mnd ingelegen hoor (Kees wagen).
Ik heb het babynestje tot 6 maanden ongeveer gebruikt. Ging prima, en Thijs is ook echt geen kleintje (was al 9 pond bij de geboorte). Echt warm was het ook niet, heb hem nog in de zomer gebruikt. Als het te warm werd deed ik hem idd open. Als ik jou was zou ik ff op marktplaats zoeken, daar staan ze nog weleens los te koop.