Hallo allemaal We hebben het nog niet nodig, (ik ben nog maar 14wkn zwanger) maar we zijn op zoek naar een kinderstoel die hoger is dan de 'normale kinderstoel'. We hebben een Bartafel met een hoogte van 97cm van grond tot blad. We zijn op zoek naar goede oplossingen, naast het gebruik van een ophangstoeltje, dat lijkt me niet zo heel veilig, of zit ik er naast? Groetjes Anneke
Wij zaten ook met dat probleem. In het begin toen onze dochter nog niet meeat met ons. Zat zij in haar eigen stoel naast ons. Ze zat dan natuurlijk wel wat lager dan wij, maar dat was geen probleem vermits ze haar eigen portie met eten had. Vanaf een jaar of 1 (toen ze echt goed kon zitten) zijn wij overgestapt naar een handysitt. Het is een systeem dat je op een gewone stoel kan plaatsen en daardoor kan je kindje dus ook op een hoge barkruk zitten. wij vinden het ideaal. Als wij ergens gaan eten en we zijn niet zeker dat ze daar een kinderstoel hebben nemen we hem mee. hij neemt niet veel plaats in en is echt wel licht. Kortom wij zijn er tevreden over!
De Bloom Fresco Loft is speciaal voor aan bartafels. Ik heb voor mijn zoontje de Bloom Fresco Classic, dat is de versie voor aan een gewone tafel. Hij bevalt ons heel goed. Ze kunnen er vanaf de geboorte in en nu zit hij bij ons aan tafel als wij eten en dan eet hij zijn eigen warme hap. Het is een zware kinderstoel en de poot is groot, daardoor erg stabiel. Je moet van het model houden, maar hij bevalt ons heel goed.
Dankzij de poster boven mij ook een Brevi Slex. Ben er erg tevreden over en super makkelijk omhoog en omlaag verstelbaar (ik geeft het fruithapje vanaf de bank en het avondeten vanaf een kookeiland! ).