baby-shoppen NU AL?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaakkoningin, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Ik herken dit goed! Ik dacht, o als ik zwanger ben zit ik helemaal op een roze wolk en koop ik alles wat los en vast zit. Maar tot nu toe nog niets gekocht. Wel wat kleine dingetjes gekregen, rompertjes enz. Maar op de een of andere manier ben ik gewoon heel voorzichtig. Wel gaan we volgende week kijken naar een kinderwagen. Ik denk dat na de 20 weken echo de koop drang toe gaat slaan. Als we weten wat het word en dan kunnen we inderdaad ook gericht kopen en de bezig met de kinderkamer...

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Toen ik 13 weken was hebben we het kamertje besteld. Maxi cosi, kinderwagen ook al gekocht. Kleertjes had ik al veel gekregen... enthousiaste opa en oma's, tantes haha! Zelf ben ik na de 20wkn echo kleertjes gaan kopen, ik wilde zeker weten wat het werd. Toen ben ik me gaan uitleven haha.

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Nou ik heb me net bij de hema echt in moeten houden om niet al wat te kopen.

Ik vind het echt super om nu bezig te zijn met kleuren kamer enzovoorts , heerlijk wegdromen!

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi hoi,

Wij hebben de babykamer besteld en alle bed-benodigdheden (wat veel dingetjes heb je daar voor nodig haha:D)
    Ergens in april wordt ie geleverd!
    Heb er helemaal zin in!
    Babykamers - doe ideeën op voor uw babykamer | Babypark

Deze babykamer hebben wij, maar dan in het mat besteld.
    Ook een hemeltje, aerosleeper, matrasbeschermer ed..dekbedovertrekjes wachten we nog even mee want de precieze kleuren weten we nog niet echt en bovendien willen we eerst wachten tot we weten wat het wordt..
    Wat geven jullie max.uit aan babykamer en alle benodigdheden?(wat had je in gedachten voor max.prijs??)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik durfde dat echt niet voor de eerste echo! Straks gaat het mis en dan kijk je thuis tegen die spullen aan, lijkt me zo pijnlijk!

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb een miskraam gehad. maar had er geen last van dat ik al wat gekocht had hoor.

Missguit ik had max 500 in gedachten voor de babykamer en had mijn kamertje op marktplaats gekocht voor 175 euro. En het is echt een prachtig kamertje, kersenhout beetje ouderwets. Iedereen vraagt altijd waar ik dat mooie kamertje heb gekocht :D

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi hoi,

Ik heb inmiddels al 3 echo's gehad en alles is, tot nu toe, goed.
    Wij hebben inderdaad wel, mócht het niet goed gaan, dat je alles weer terug kunt doen.

8. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Wat leuk zeg!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kinderkamer,maxicosi,kinderwagen alles hadden al gekocht voor Mylan...
    En nu gebruiken we het voor dit kindje.
    Onze kinderwens was na het verlies echt niet ineens weg.

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik heb behalve 2 pakjes en een slabje nog niks gekocht.

Kinderwagen en badje staan in de box hier die had ik van vorige zwangerschap. Maar dat mn zwangerschap bij 20 weken misging heb ik meteen kamertje afbesteld, dat wasvoor dat kindje bedoeld. Speentjes en rompertjes die we toen al hadden hebben we in een speciale houten doos opgeborgen en die zullen we ook nooit voor dit kindje gebruiken. Dat is van haar.

Ik zelf vind het nog vroeg om dingen te kopen maar dit is meer door mijn eigen ervaring. Ik kan niet onbezorg genieten. Maar er is nergens een wet die iets verbied ;) als je wil shoppen ga dan lekker shoppen :)

En sja te laat beginnen bestaat voor mij niet echt :s, stel ik heb met 40 weken niks dan is een bedje de zelfde dag nog van marktplaats gehaald en een matrasje bij de winkel. Al leg je het in een sinaasappelkistje het zal je baby een worst wezen :p als je er maar een dekentje in legt. Alles is zo gekocht hoor :)

11. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Ik schaam me soms wel een beetje dat ik al voordat we voor een baby gingen een kinderwagen, maxi cosi, kleertjes en wipstoeltje (van marktplaats) heb gekocht! Dat was echt een periode dat ik ook ZO graag een baby wilde maar toch nog even moest wachten voordat we ervoor gingen. Nu we bezig zijn heb ik die drang juist weer niet, als ik zwanger ben zal het wel weer opkomen :)

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn 1e zwangerschap hadden we na de 2e goede echo (rond 12 weken) kinderwagen etc gekocht. Kamertje hadden we toen ook van marktplaats. Voor de 12 weken had ik al wel een paar rompertjes etc. En een jongens jasje, want ik wist het ze-ker! ( Dochterlief van 14 maanden slaapt nu boven, haha niets jongens achtigs aan! )

De 2e zwangerschap liep uit op een miskraam maar had toen ook nog niets gedaan of gekocht of geregeld. Deze zwangerschap heb ik pas bij bijna 14 weken het eerste pakje voor de baby gekocht!

Deel Deze Pagina