sinds een aantal dagen heb ik dat mijn rechterkant van mijn schaambot opgezwollen is en dat als ik op mijn hurken/knieen of gewoon op de bank/stoel ga zitten dat ik dan verder naar beneden een soort bal verdiking voel alleen aan de rechterkant het doet geen zeer maar is behoorlijk gezwollen ook van binnen(sorry voor de onsmakelijke details)voelt het wat gezwollen aan wat zou dit kunnen zijn?moet ik me zorgen maken of de gyn bellen. hoop dat iemand mij kan helpen
moeilijk te zeggen van een afstandje, maar op basis van je verhaal zou ik zelf denken aan een liesbreuk als je als ik het goed begrijp dus de zwelling rond je lies zit. Op basis van je verhaal klinkt het iig niet alarmerend mocht het een liesbreuk zijn. Tsja, en voor wat betreft een zwelling of zwaar gevoel van binnen, je bent natuurlijk wel op een termijn dat je beeb behoorlijk laag kan zitten met zijn/haar koppie.
Is de zwelling hard of zacht? Als het hard is kan het gewoon een baby-bobbel zijn, van het hoofdje of een schoudertje. Is het zacht, dan zou het bv idd een liesbreukje kunnen zijn. Ook niets ernstigs, maar wel goed om even naar te laten kijken, aangezien je daar meer last van kan krijgen bij HNP = dokter afkorting voor hoesten, niezen en PERSEN. Tijdens je bevalling dus... Als ik je tikker goed lees benje 35 weken zwanger, dus kom je al elke week voor controle bij de vk? Gewoon daar vragen!
het zit niet in mijn lies echt bij mijn schaambot en verder naar onder bij mijn vagina.liesbreuk heb ik al eens gehad en weet hoe dat voelt en dit voelt anders.van binnen voelt het zacht en van buiten voelt het wat harder,net vergeten erbij te zetten maar heb ook sinds dat ik dit heb meer last van afscheiding moet echt een inlegkruisje in doen.loop nu bij de gyn omdat ik een ks krijg en hoef daar pas over een week heen
hmmm, geen idee... Als je je erg zorgen maakt misschien even langs de huisarts? Dat van die plotselinge verergerde afscheiding herken ik trouwens wel, heb ik de afgelopen weken ook wat last van gehad. Maar verder geen rare zwellingen oid
Hoi, het klinkt als een Bartholynische cyste. Er zit een klier rond de plek die jij beschrijft. Ik heb dat bij de jongste ook gehad. Even ermee naar de huisarts. Als je er echt last van hebt kan het worden leeggezogen of weggesneden. Succes!