Ik ben op zoek naar een reserve knuffel. Dit is hem: Wie oh wie heeft er zoéén liggen en wil hem wel kwijt? Alvast bedankt! Gr, paula
Ik zal eens kijken. Volgens mij ligt die bij mijn schoonouders in de speelbak. Moet je alleen ff geduld hebben. Weet niet wanneer ik weer bij ze ben.
ja die heb ik gezien..die wil er 8 euro voor hebben en dat vind ik best veel voor een 2e handse.. De mijne heb ik voor 5 euro in de opruiming gekocht... Fijn dat je wilt zoeken en ik heb geduld
Die hondjes verkopen ze toch bij de babydump, zijn ze daar niet meer te krijgen? Ik heb van sinterklaas ook een aantal gehad maar dan met blauw. Weet niet waar ze vandaan zijn gekomen, dus ze worden zeker nog gemaakt.
http://www.twintoys.nl/easysubpage0046.html Hier verkopen ze wel wat van die hondjes. Ik heb ze alleen niet in het groen gezien.
Hoi Tascha en Jennefer bedankt voor het meedenken! op de twintoyssite staat ie idd niet... Tiamo maakt steeds andere nieuwe dingen en die verkopen nu weer andere dingen... Op hun site staat ie ook niet. Dus ook bij babydump zijn ze niet (meer) Dus ik vestig mijn hoop eerst maar op Vera! (mochten jullie toch 1 zien, mag je em voor mij kopen )
Ik heb het nagevraagd en ze verkopen ze bij de burgerhout in Rotterdam, maar daar is het ook maar net mazzel hebben dat zij ze verkopen. Anders moet je ze eens bellen, misschien kunnen zijn jou wel vertellen waar zij ze vandaan halen.
Hey Tascha wat lief van je om zo mee te denken! Die blauwe van jou is weer een nieuwere lichting... Maar..ik heb contact opgenomen met de winkel waar ik hem van heb en daar hebben ze ook nog 1 liggen en voor mij gereserveerd! Helemaal blij! Ik heb nu sowieso 1 erbij..een 2e erbij zou ook fijn zijn... Kan 1 altijd bij mijn mama liggen die oppast... Liefs!
Ontzettend fijn dat je het gevonden hebt. Dat je er maar veel plezier van mag hebben. (in ieder geval Tygo )
Sorry, zie het al, heb snel bij de banner van Janina gekeken dacht waarschijnlijk dat dit een berichtje was van jou. Sorry, sorry sorry.