Hoi , ik heb een vraagje, Mijn zoontje is nu 10 maanden. En gisterenavond had hij koorts en pijn want een tandje kwam door. Hij huilde geregeld. Toen hebben man en ik bedacht dat ik afgelopen nacht naast ons ventje op zijn kamer ben gaan slapen. Hier werd hij aanzienlijk rustig van en toen heeft hij eigenlijk de hele nacht , op 1x , doorgeslapen. Nu ligt hij al een uurtje te huilen. Ben er ondertussen 3x geweest. Hij heeft nog wel iets verhoging, net nog een zetpil gegeven. Zal het hem er nu aan liggen dat ik hij weet dat ik nu niet meer naast hem lig? Want was dat wijsheid om te doen? graag ervaringen en tips van andere moeders.... bedankt..
Ernaast gaan liggen. Of hem bij jullie in bed nemen. Je kindje iz ziek, of dat nu door tandjes of iets anders komt, en heeft je nodig
Als onze zoon ziek is zijn we net altijd wat minder 'streng' met de 'regels' dan anders. Dus ik zou in jullie geval zeggen: ernaast gaan liggen, hij heeft er duidelijk behoefte aan. Die behoefte gaat waarschijnlijk gewoon weer weg zodra hij weer beter is.
Slapen is hier altijd het belangrijkste. Ik doe daarom wat nodig is om mijn kinderen en mijzelf () te laten slapen. Dus als dat bij mij in bed, naast mijn bed of in een draagdoek is, slapen zullen ze Maak het jezelf en je kind gewoon gemakkelijk, lekker bij je nemen en wanneer het tandenleed voorbij is, kun je weer op oude voet doorgaan.