vraagje van een moeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissi, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    Hoi ,
    ik heb een vraagje,
    Mijn zoontje is nu 10 maanden. En gisterenavond had hij koorts en pijn want een tandje kwam door. Hij huilde geregeld. Toen hebben man en ik bedacht dat ik afgelopen nacht naast ons ventje op zijn kamer ben gaan slapen. Hier werd hij aanzienlijk rustig van en toen heeft hij eigenlijk de hele nacht , op 1x , doorgeslapen.
    Nu ligt hij al een uurtje te huilen. Ben er ondertussen 3x geweest.
    Hij heeft nog wel iets verhoging, net nog een zetpil gegeven.
    Zal het hem er nu aan liggen dat ik hij weet dat ik nu niet meer naast hem lig?
    Want was dat wijsheid om te doen?
    graag ervaringen en tips van andere moeders....
    bedankt..

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ernaast gaan liggen. Of hem bij jullie in bed nemen. Je kindje iz ziek, of dat nu door tandjes of iets anders komt, en heeft je nodig

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij dat hij jullie gewoon nog nodig heeft nu, hij is ziekig.

4. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als onze zoon ziek is zijn we net altijd wat minder 'streng' met de 'regels' dan anders. Dus ik zou in jullie geval zeggen: ernaast gaan liggen, hij heeft er duidelijk behoefte aan. Die behoefte gaat waarschijnlijk gewoon weer weg zodra hij weer beter is.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Lekker bij je kindje blijven. Daar zij mama's toch voor? Troost bieden als dat nodig is :)

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Slapen is hier altijd het belangrijkste. Ik doe daarom wat nodig is om mijn kinderen en mijzelf (;)) te laten slapen.
    Dus als dat bij mij in bed, naast mijn bed of in een draagdoek is, slapen zullen ze ;)

Maak het jezelf en je kind gewoon gemakkelijk, lekker bij je nemen en wanneer het tandenleed voorbij is, kun je weer op oude voet doorgaan.

Deel Deze Pagina