Het moet een Winnie the Pooh taart worden voor ongeveer 15 man, voor over 3 weken. Heeft iemand tips voor een website? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Hoi Ozgul, ik heb voor de verjaardag van Louise een Winnie en Teigetje taart besteld bij www.kinderfeesttaart.nl ---> fotogalerij ---> kinderfeesttaarten en dan moet je even naar beneden scrollen, dan zie je hem staan. De taart was heeeeerlijk en ik kreeg van iedereen complimenten en dat je meteen proeft dat het geen "fabriekstaart" is. Deze taart was voor 30-35 personen en kostte 45 euro. Ik wilde eigenlijk een winnie taart bestellen bij www.boketor.nl maar die wilden 2 weken van tevoren een bestelling hebben omdat ze later geen tijd meer hadden. Door de waterpokken van Louise was ik er niet eerder aan toegekomen om een taart te bestellen maar bij kinderfeesttaart was het dus geen probleem.
Wij hebben een taart besteld bij de Hema. daar kan je een fototaart bestellen, maar daar kan je dus bijvoorbeeld ook een plaatje van Winnie op zetten. Zie mijn fotoalbum. Je moet hem dan wel online bestellen, daar kan je van alles instellen. De taart kostte 17,95 volgens mij! Kijk anders een op http://hema.nl/nl-nl/winkel/gebak/taart ... 0maat.aspx Suc-6 Liefs, Duveldraakje