Hallo dames, Mijn kleine man van 15 weken slaapt al bijna de hele dag. Vannacht heeft hij geslapen van 22.00 tot 04.00, toen voeding gehad, daarna bijna de hele ochtend geslapen, wel wakker geworden voor voeding om 07.00 en 10.00 daarna meteen weer doorgeslapen. Om 12.30 heb ik hem lekker in bad gedaan waarna hij bijna direct weer in slaap viel. Om 14.00 heb ik heb wakker gemaakt voor voeding. Normaal zou hij om 13.00 al weer willen drinken. Na zijn voeding van 14.00 is hij in slaap gevallen aan de borst en slaapt sindsdien. Heb hem net uit de box gehaald en op mijn buik gelegd op de bank en hij slaapt echt diep. Gisteren is hij naar de creche geweest. Kan het daarmee te maken hebben? Zou hij een beetje slaap moeten inhalen? Kan dat of is dat vergezocht? Wat kan er anders aan de hand zijn? Normaal is hij overdag vooral wakker en slaapt hij af en toe 45 minuutjes tot een uur..
Denk ook dat hij even moet bijkomen, even bijslapen. Mijn zoontje sliep ook nooit veel als baby, maar af en toe had hij opeens zo'n dag dat hij even schade in moest halen en bijna de hele dag sliep. Als hij verder goed drinkt, in de tijd dat hij wakker is wel alert is en goed plast/poept zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Toen mijn zoontje hier voor het eerst naar het medisch kinderdagverblijf ging was hij de dag erna ook echt de hele dag moe. Is tuurlijk allemaal nieuwe indrukken en nu nog steeds is hij erg moe na een dagje daar te zijn.
denk ook dat het vermoeidheid is.. dl slaapt hier ook de volgende dag meer als ze een drukke dag heeft gehad
Dank jullie wel! Zorgen om niks weer dus.. Alles is nu weer zoals normaal, moet echt eens gaan proberen erop te vertrouwen dat alles echt wel goed is. Af en toe een beetje lastig, de eerste he, hihi.