Hoi, Mijn baby van 2,5 maand komt zeker nog 4 a 5 keer per nacht. Ik voed hem dan altijd en Hij drinkt dan een hele borstvoeding weg. Opvallend is dat de tussenpozen tussen de voedingen steeds kleiner worden naarmate de nacht vordert. Het eerste slaapje duurt meestal 3 a 4 uur, de tweede 2, derde 1,5 etc...rond een uur of 5 is hij niet meer terug te leggen en komt hij bij mij in bed. Is dit herkenbaar voor iemand?
Voor mij is dit wel herkenbaar ja, mijn baby is wel iets jonger (bijna 5 weken). In de avond voed ik hem rond 22 nog een keer voor het laatst, gaat een half uur later slapen en slaapt dan een uur of 4 a 5. Vervolgens is hij dan in het holst van de nacht een lange tijd wakker (2 uur is geen uitzondering) maar drinkt wel veel en lang). Daarna kan ik hem nog 1.5 a 2 uur wegleggen en daarna is ie niet meer te porren voor zijn bed vaak (met een beetje geluk is het al rond 7en maar 5 kan ook), in zijn bed doet ie dan hooguit een hazenslaapje. Bij mij in bed sliep ie wel ineens van 7.30 tot 9.30 vanmorgen. Ik vind het niet ideaal, maar ben al blij dat ie in elk geval een lang blokje maakt zodat ik ook even wat uurtjes kan slapen.