Op aan passen. Hier gaat hij alleen thuis slapen. Het was misschien handig als hij overal in slaap viel maar dat doet hij niet dus we zorgen dat hij thuis slaapt. Liever een korte tijd op visite met gezellig kind dan een overprikkelde en dan thuis er nog mee zitten.
Poeh, die kritiek ja. Rot op zeg, dacht ik vaak. Ik sta gelukkig stevig in mn schoenen, maar irritant was het wel. En Dafne sliep zelfs tot 18 maanden 2x Dagje Apenheul had ik nog niet gedaan, haha. Hopelijk gaat het goed! Hier beginnen we in de vakantie met dagjes uit denk ik. Eens kijken hoe dat gaat.
Ja ik vind het ook een beetje eng haha. Maar mijn ouders hadden kaarten gewonnen dus werd lichtelijk voor het blok gezet. Wil het ook wel eens proberen denk ik!
Ik zou echt alleen maar kijken naar je kleintje. In dit geval gewoon slapen in eigen bedje of campingbedje. Is dit niet mogelijk dan hebben familie en vrienden maar even pech... Kom je gewoon wat korter of later. Net wat je kleintje toe last. Als hij niet zijn slaap krijgt dan wordt hij alleen maar hangerig/vervelend en daar wordt je geen gelukkigere mama van!
Ach, als je het niet probeert, weet je ook niet of het goed zal gaan, haha. Hopelijk gaat het prima en dan wel fijn voor een evt volgende keer!