Waar fijne maillots kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jenala, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik weet dat het absoluut niet het jaargetijde is voor maillots;). Maar mijn dochter heeft sinds vandaag een pavlik bandage en mij is verteld dat ik haar het beste een maillot eronder aan kan doen. Nu heb ik maar 1 maillot (gekregen) en die is eigenlijk al aan de krappe kan. Dus ik moet morgen maar snel op maillot jacht.
    Maar waar kan ik fijne maillots kopen? (maat 68)

Hier een foto van mn stoere meid
    Bekijk bijlage 152721

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nog een aantal maillots liggen in die maat volgens mij(eentje van hema, 2 van en H&M en 3 of 4 van Hans Textiel), die zijn alleen gewassen en niet gedragen, die mag je van mij overnemen tegen verzendkosten..

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zag ze vorige week ook nog bij de prenatal hangen.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    In de prenatal webshop hebben ze ook nog wat mailloits te koop: Prenatal

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    H&M heeft ook nog maillots
    Zoey heeft ze ook nog aan ivm billenschuiven en ik vind dat fijner met een maillot dan een broek met sokken.

6. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Mijn dochter heeft ook een pavlik. Ik heb er altijd leggings onder en dan een rokje of jurkje erover.

7. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hema, Bakkaboe, Ter Stal

8. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    @sandraske: bedankt voor het aanbod, maar ik moet ze echt morgen al hebben.

@hester81: gaat een legging niet irriteren eronder? Omdat de rand van de legging en de sokjes dan onder dat "schoentje" zitten zeg maar.
    Leggings wil ik zowiezo ook halen, omdat ze hierna nog in een spreidbroek moet.

Ik ga morgen wel even naar Leiden, kan ik daar verschillende winkels aflopen. De Hema hier had niets meer in haar maat.
    En de website van prenatal wilde net niet laden bij mij, maar die zit ook in Leiden dus daar kan ik dan ook gelijk even binnenlopen.

9. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Ik zorg er altijd voor dat ze wat langere sokjes aanheeft en dan de rand van de legging net boven het schoentje.
    Ik zie op de foto dat jouw dochtertje ook nog net onder de knie klitteband heeft, dat hebben ze er bij ons afgeknipt omdat het geen nut had??
    Hopelijk krijgen wij dinsdag goed nieuws en mag mijn dochtertje de pavlik minder om of misschien wel helemaal af!
    Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel!

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bonnie Doon, bij kleertjes.com bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina