Ik weet dat het absoluut niet het jaargetijde is voor maillots. Maar mijn dochter heeft sinds vandaag een pavlik bandage en mij is verteld dat ik haar het beste een maillot eronder aan kan doen. Nu heb ik maar 1 maillot (gekregen) en die is eigenlijk al aan de krappe kan. Dus ik moet morgen maar snel op maillot jacht. Maar waar kan ik fijne maillots kopen? (maat 68) Hier een foto van mn stoere meid Bekijk bijlage 152721
Ik heb nog een aantal maillots liggen in die maat volgens mij(eentje van hema, 2 van en H&M en 3 of 4 van Hans Textiel), die zijn alleen gewassen en niet gedragen, die mag je van mij overnemen tegen verzendkosten..
H&M heeft ook nog maillots Zoey heeft ze ook nog aan ivm billenschuiven en ik vind dat fijner met een maillot dan een broek met sokken.
Mijn dochter heeft ook een pavlik. Ik heb er altijd leggings onder en dan een rokje of jurkje erover.
@sandraske: bedankt voor het aanbod, maar ik moet ze echt morgen al hebben. @hester81: gaat een legging niet irriteren eronder? Omdat de rand van de legging en de sokjes dan onder dat "schoentje" zitten zeg maar. Leggings wil ik zowiezo ook halen, omdat ze hierna nog in een spreidbroek moet. Ik ga morgen wel even naar Leiden, kan ik daar verschillende winkels aflopen. De Hema hier had niets meer in haar maat. En de website van prenatal wilde net niet laden bij mij, maar die zit ook in Leiden dus daar kan ik dan ook gelijk even binnenlopen.
Ik zorg er altijd voor dat ze wat langere sokjes aanheeft en dan de rand van de legging net boven het schoentje. Ik zie op de foto dat jouw dochtertje ook nog net onder de knie klitteband heeft, dat hebben ze er bij ons afgeknipt omdat het geen nut had?? Hopelijk krijgen wij dinsdag goed nieuws en mag mijn dochtertje de pavlik minder om of misschien wel helemaal af! Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel!