Zondag wordt onze zoon opgenomen en maandag wordt hij geopereerd. Ben er zelf heel goed onder, maar ben door het verlossende telefoontje vandaag toch wel emo onder. Heel normaal, want dan kan ik straks alles afsluiten zeg maar. Maar toch, het is allemaal weer even wat. Sil is twee dagen geleden 8 maanden geworden en met 6 maanden is hij geopereerd aan een schedelcorrectie. Er is wat in de schedel gezet 'veertjes', om de naden open te spreiden, die dicht gegroeid zijn. Die 'veertjes' worden er maandag dus weer uitgehaald. Een minder zware operatie dan de eerste. Maar hij is nu wel ietsje ouder en het verwerken, zal ietsje zwaarder zijn. Pfff het is bijna voorbij, dát is wel heel fijn. Moest even mijn verhaal kwijt
Heel veel sterkte voor jullie, en een heel voorspoedig herstel voor je zoontje gewenst. Lijkt me idd heel erg spannend.... Heerlijk om straks dit af te kunnen sluiten, en dat alles goed is dan!!
Oeh Zij.... dit heb ik even helemaal gemist geloof ik Jeetje dat is ook niet niets! Wat spannend! Ik hoop dat jullie Sil goed opknapt zonder al te veel pijn. Groeide zijn hoofdje niet goed dan? Heel veel succes en beterschap voor Sil!! Liefs Cyntje78
Heel veel succes voor jullie kleine Sil!!! dat 'ie maar weer snel mag herstellen en er verder weinig last van heeft
oohh.. jeetje kan me voorstellen dat t een emotioneel moment is. Heel veel succes voor Sil en natuurlijk ook voor jullie. Ga hem maandag maar flink verwennen en knuffelen, als t allemaal achter de rug is.
Dank jullie voor de lieve reacties. Het is niet niets en zeker niet voor de kleine man, al doet hij het heel goed hoor. En Cyntje, Als er naden dicht zijn, krijg je een misvorming van de schedel en ook aangezicht (was ook het geval, alleen nog niet in hele erge mate. Doe je er niets aan, dan vervormd het meer een meer). De schedel en ook de hersenen groeien nog, dus dan wordt de druk ook almaar hoger (omdat het hoofdje niet goed kan groeien dus) en moet er uiteindelijk toch wat gebeuren. Hoe eerder hoe makkelijker het is voor je kidje. Het komt allemaal wel goed, maar het is wel spannend. Nogmaals, dank allemaal