7 weken zwanger maar geen symptomen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ButterflyNova, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Beste,

ik ben inmiddels bijna 7 weken zwanger, 14 februari begon mijn laatste menstruatie. De zwangerschapstesten waren allemaal positief, mijn lichaam laat echter nog weinig verandering merken. Ik voel me niet anders dan anders. Mijn borsten zijn alleen wat gevoelig wanneer ik er tegen aan duw en ik heb soms wat kleine krampjes in mijn buik maar dat had ik ook wel eens voordat ik een positieve zwangerschapstest in handen had.

U zult begrijpen, ik vind het nog heel lastig te geloven dat er echt een wondertje aan het groeien is in mijn buik en ben dan ook bang voor de eerste controle bij de verloskundige die we eind april hebben.

Je zou toch iets moeten merken?

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Het wel of niet hebben van zwangerschapsverschijnselen geeft totaal geen informatie over de intactheid van de zwangerschap. De één voelt van alles en de ander echt helemaal niets. Maar begrijpelijk dat het je onzeker maakt en daardoor ook onwerkelijk voelt. Je zult echt even op de eerste echo moete wachten maar nogmaals het zegt niets.

Groetjes Gea

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Gea bedankt voor de reactie, ik zal de eerste echo afwachten (heb weinig keuze ;) ) en hoop dat alles in orde blijkt.

Deel Deze Pagina