Baby slaapt buiten bij kinderopvang.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strandbal, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Mijn meisje slaapt heerlijk buiten bij ons agrarisch kinderdagverblijf! Naast de kippen :D

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nog nooit van gehoord! Bij het lezen van het artikel vond ik het ook vreemd maar na jullie reacties begrijp ik het wel.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Kindjes van mijn vriendin slapen al jaren in zo'n konijnenhok. Kdv in Delft.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ben ik het enige sinds wel mee eens denk ik. maar goed ik woon in een boeren dorp en als we eens iets ruiken hier in de lucht is het of de veevoederfabriek of de varkensboer verderop of ze zijn aan het gieren ;)

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn jongste dochter sliep overdag heel slecht. Totdat ze met 6 maanden naar de gastouder ging. Deze zette haar in de kinderwagen in de tuin te slapen en Jasmijn sliep voor het eerst meer dan 45 min. achter elkaar. Thuis ook gedaan. Lekker aan de andere kant van de schuifpui en ze tukte 90 a 120 minuten weg. ECHT EEN AANRADER VOOR MOEDERS MET BABY'S DIE SLECHT SLAPEN OVERDAG!!!!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Als je verder had gelezen dan had je gezien dat ik zei dat ik er nog nooit van gehoord heb en dat ik het daarom zo vreemd vond. Ik wist niet dat dat normaal is.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Mijn verloskundige had het hierover tijdens mijn weeën, ging het helemaal opzoeken op haar iPad. Ik dacht alleen maar mens ik lijd pijn ga weg met je konijnenhokken :p

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Heerlijk!
    Vroeger werden baby's ook vaak in de kinderwagen buiten gezet om te slapen.

9. soeza

soeza Niet meer actief

Heb ik ook altijd gedaan. Sliepen ze heerlijk! Tenzij het regende, dan mochten ze binnen slapen ;) :D

10. topper12

topper12 Niet meer actief

Dat bedoelde ik ook ;) Soms is het beter om eerst wat meer info te verzamelen voordat je zo'n sterke stelling dropt "ik zou hier mijn kind nooit naar toe brengen" Bedoelde het goed, niet aanvallend :)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant

WsS

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Lijkt me heerlijk! Ik zou mijn kind daar juist WEL naartoe sturen!
    Ik geloof ook echt dat het super gezond is.

In de creche waar dochter is, slapen 10 kinderen samen in een vrij kleine kamer...
    Dan lijkt me buiten slapen echt 100 x beter ;)

13. Niks mis met kindjes buiten laten slapen hoor ;)

Ik laat Tobias soms ook wel eens buiten slapen in zijn wagentje. Vindt ie heerlijk :)

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hier slapen ze ook buiten in die Lutje Potjes. Als ze niet zo gruwelijk duur waren had ik er ook een gekocht voor thuis. Ze slapen er als een roosje in.

15. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons kinderdagverblijf hebben ze die ook hoor, mijn zoon sliep er juist heerlijk in. Echt niks mis mee vind ik.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zijn hier in Tilburg ook verschillende kinderdagverblijven die dit doen. :) vind het leuk, bijzonder en het is gezond. Niet anders dan in een gewoon bedje. In de zomer legde ik mijn ukkies ook in een camping bedje buiten in de schaduw met insecten net eroverheen. Niks mis mee

17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Heel gezond. Mijn zoon heeft ook heerlijk in een lutjepotje bij de kinderopvang geslapen het eerste jaar. Wanneer ze allemaal bezet waren, lag hij in zijn kinderwagen te slapen. Ze pakken de kinderen goed in.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Als het lekker weer is is het helemaal niet erg maar er moet 'wel' toezicht zijn.

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Het is gewoon verkapte reclame voor die kinderopvang. Het is een kinderopvang die internationaal gericht is vooral voor expats van Shell en European Patent Office en die in Delft voor de TU Delft.
    Het is ook exact dezelfde tekst als op hun site staat.

Er schijnen nogal veel ouders weg te gaan (ontevreden) en over te stappen naar andere opvang in de buurt (mijn zoon zit verderop in die straat op een KDV en er komen veel ouders over van die andere KDV naar onze).

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Super gezond ! Helaas hier nog geen kinderdagverblijf die het doet, maar waar ze het invoeren gaan mijn kids heen !

Deel Deze Pagina