Nog nooit van gehoord! Bij het lezen van het artikel vond ik het ook vreemd maar na jullie reacties begrijp ik het wel.
ben ik het enige sinds wel mee eens denk ik. maar goed ik woon in een boeren dorp en als we eens iets ruiken hier in de lucht is het of de veevoederfabriek of de varkensboer verderop of ze zijn aan het gieren
Mijn jongste dochter sliep overdag heel slecht. Totdat ze met 6 maanden naar de gastouder ging. Deze zette haar in de kinderwagen in de tuin te slapen en Jasmijn sliep voor het eerst meer dan 45 min. achter elkaar. Thuis ook gedaan. Lekker aan de andere kant van de schuifpui en ze tukte 90 a 120 minuten weg. ECHT EEN AANRADER VOOR MOEDERS MET BABY'S DIE SLECHT SLAPEN OVERDAG!!!!
Als je verder had gelezen dan had je gezien dat ik zei dat ik er nog nooit van gehoord heb en dat ik het daarom zo vreemd vond. Ik wist niet dat dat normaal is.
Mijn verloskundige had het hierover tijdens mijn weeën, ging het helemaal opzoeken op haar iPad. Ik dacht alleen maar mens ik lijd pijn ga weg met je konijnenhokken
Dat bedoelde ik ook Soms is het beter om eerst wat meer info te verzamelen voordat je zo'n sterke stelling dropt "ik zou hier mijn kind nooit naar toe brengen" Bedoelde het goed, niet aanvallend
Lijkt me heerlijk! Ik zou mijn kind daar juist WEL naartoe sturen! Ik geloof ook echt dat het super gezond is. In de creche waar dochter is, slapen 10 kinderen samen in een vrij kleine kamer... Dan lijkt me buiten slapen echt 100 x beter
Niks mis met kindjes buiten laten slapen hoor Ik laat Tobias soms ook wel eens buiten slapen in zijn wagentje. Vindt ie heerlijk
Hier slapen ze ook buiten in die Lutje Potjes. Als ze niet zo gruwelijk duur waren had ik er ook een gekocht voor thuis. Ze slapen er als een roosje in.
Bij ons kinderdagverblijf hebben ze die ook hoor, mijn zoon sliep er juist heerlijk in. Echt niks mis mee vind ik.
Zijn hier in Tilburg ook verschillende kinderdagverblijven die dit doen. vind het leuk, bijzonder en het is gezond. Niet anders dan in een gewoon bedje. In de zomer legde ik mijn ukkies ook in een camping bedje buiten in de schaduw met insecten net eroverheen. Niks mis mee
Heel gezond. Mijn zoon heeft ook heerlijk in een lutjepotje bij de kinderopvang geslapen het eerste jaar. Wanneer ze allemaal bezet waren, lag hij in zijn kinderwagen te slapen. Ze pakken de kinderen goed in.
Het is gewoon verkapte reclame voor die kinderopvang. Het is een kinderopvang die internationaal gericht is vooral voor expats van Shell en European Patent Office en die in Delft voor de TU Delft. Het is ook exact dezelfde tekst als op hun site staat. Er schijnen nogal veel ouders weg te gaan (ontevreden) en over te stappen naar andere opvang in de buurt (mijn zoon zit verderop in die straat op een KDV en er komen veel ouders over van die andere KDV naar onze).
Super gezond ! Helaas hier nog geen kinderdagverblijf die het doet, maar waar ze het invoeren gaan mijn kids heen !