Levenslang met dwang elke maandag 21.30 rtl5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wie kijkt? Heftig hoor sommige verhalen!

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik kijk. Man o man. Wat is dit ernstig. Nooit geweten dat dit zulke ernstige vormen kan aannemen.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik kijk. Heftig hoor. Iedereen heeft wel van die kleine tics maar jezus je zou het in deze vorm hebben zeg.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Je zou er maar mee moeten samenleven..
    Vooral die kerel met die extreme gedachten,brrrr.

5. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ja ik kijk! Ik vind het knap dat ze er wat aan willen doen en dat ze het tonen een heel NL.

Ik heb zelf een poos een dwang gehad om alle spullen op de vensterbank of het dressoir even ver van het randje te hebben en een dezelfde afstand tussen de spullen, ook de bank moest zo veel cm van de tafel af. Ben blij dat ik daar vanaf ben gekomen.
    Ben nog wel erg van dat ik 's maandags alles schoon wil hebben, maar niet meer dat ik elke dag het huis ga poetsen.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben er echt verbaasd over dat de meeste toch een relatie hebben! Ik zou hier echt niet mee kunnen samen leven hoor.

7. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Jeetje wat heftig zeg! Ik wist ook niet dat het zo erg kon zijn, maar 1 x per dag naar toilet omdat aankleden uuuuren duurt pff.

Ik hoop dat ze wat aan het programma hebben...

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb heb de tv weer aan staan op rtl5

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja...ik heb het ook...en ook best erg.

Ik ben nu alweer in therapie. En dat gaat best goed.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.605
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heb het laatste stukje gezien maar mijn god wat was die ene meid verbrand door de zon.
    Gaat ze ook nog uitgebreid in de zon liggen en zwemmen in volle zee.
    Ze was zo bezig met uiterlijk ofzo maar dan lijkt dit weinig te kunnen boeien ofzo.
    Kwam vreemd over ieder geval.

11. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Ik vind haar nou ook niet zo modieus dus ik snap dat niet als ze zo'n uiterlijke obsessie heeft, maar ik vind het sowieso moeilijk om hun te begrijpen.:)

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als je dit niet hebt dan is het ook helemaal niet logisch en vreemd ;) Tis alleen een nachtmerrie als je erin zit.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb net de herhaling gezien.. had al een nieuw topic geopend, deze gemist:
    Het is zo moeilijk voor te stellen dat iets in je hoofd je zo gék kan maken en zo'n angst kan veroorzaken als je er niet aan toegeeft. Mooi dat ze het nu laten in deze serie. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Ik denk dat deze serie heel verduidelijkend kan zijn voor de omgeving van iemand die hier mee te maken heeft.

Mensen met een pnd zullen mogelijk ook herkenning vinden in michiel, met de dwanggedachten.

Ik denk sowieso dat het meer voorkomt dan men denkt. In allerlei gradaties.

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    vind het wel bijzonder.. heb wel eens gesproken met 1 van de personen uit het programma.. maar ik wist echt niet dat die persoon dit heeft.. was ook niet te merken..

ook na het zien van dit programma denk ik niet slechter over deze persoon.. eigenlijk juist beter! dat hij met wat hij heeft toch alles doet.

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik kan me er idd ook niks bij voorstellen.

En het is ongetwijfeld heel moeilijk voor haar, maar als ik die Kimberley zo al huilend hoor praten over haar besmette kleren die niet goed zitten etc. en die antwoorden die ze geeft "jaaaa *snik*snik*" "neeee *snik*snik*", dan is het net of ik mijn 3-jarige zoontje hoor praten. Pffff, zij heeft volgens mij wel meer issues dan alleen haar dwang. Haar sociaal-emotionele ontwikkeling lijkt ook wel gestagneerd te zijn op een bepaald moment

16. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Daar heb ik nou ook last van

17. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hoeveel afleveringen zijn er? (Geweest?) wil ze eigenlijk terug kijken!

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Vanavond de vierde volgesmij

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Seriously! Die Kimberley ziet er toch niet uit! Die make-up! Die kleren! DAT HOEDJE! Oh...my...god

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oefff, die is verbrand..

Deel Deze Pagina