Mijn beste vriendin gaat binnen nu en 2 weken bevallen! We weten nog niet wat het gaat worden dus ik kan pas een cadeau kopen als hij of zij er is. Maar mijn vraag: Wat vonden jullie echt een super kraamcadeau? Het mag tussen de 50 en 100 euro kosten denk ik. Iets meer mag ook wel maar het moet wel leuk blijven vind ik. Ik ben benieuwd! Thanks!
Mijn vriendin beviel 7 weken geleden en wist ook niet wat het werd. Ik heb haar een draagdoek kado gedaan. Ze was er erg blij mee! Dus misschien voor jou ook een goed idee? Ik heb bij mijzelf gekeken waar ik erg blij mee was en daar heb ik iets van gekozen.
Wij waren heel blij met de lodger bunker. Dat is een voetenzak voor in de kinderwagen maar we hebben hem vanaf het begin gebruikt om hem warm te vervoeren.
Die heb ik gegeven toen ik hoorde dat ze zwanger was! Helemaal geweldig dat ding En een draagdoek vind ik heel erg leuk maar ik denk dat dat niet echt voor haar is...maar ik hou het wel in gedachte!
Grappig Goed idee hoor. Wij kregen ook een loopauto veel te vroeg natuurlijk maar wel erg mooi en stevig hij geniet er nu volop van. Verder vooral praktische dure dingen maar daarvan zal ze er een boel misschien al hebben. Kinderstoel, wippertje, autostoel etc.
wij hebben van vrienden een grote luiertaart gekregen met kleertjes erop. je kan natuurlijk ook voor speeltjes kiezen ipv kleerjtes. ik vond het helemaal geweldig. liefs doris
Wij hebben van mijn beste vriendin een silveren serviesje voor Jenna gekregen met haar naam. Hoeveel het koste weet ik niet en wil ik ook niet weten eerlijk gezegd maar vond het heeeeel speciaal!
Een ander idee is om een mand te maken met verschillende kadootjes, zoals een mooi verhaaltjes boek, en iets van speelgoed, een leuke knuffel en een mooi babypakje en misschien ook iets leuks voor de mama en papa. Dat kregen wij ook en dat heb ik erg leuk gevonden en heel persoonlijk. Er was echt over nagedacht.
Ik vond de lodger wrapper een geweldig cadeau. En van mijn vader kregen we een houten loopkar. Maar die zijn al genoemd Verder heb ik van vriendinnen een fotoshoot cadeau gekregen. Die doet het denk ik ook altijd wel goed
Deze hebben wij ook gekregen van mijn schoonmoeder. Was ook super leuk We maakten iedere dag een pakje open.
Ik vind een luiertaart nog altijd het leukste wat je kan krijgen . Het ziet er leuk uit EN het is praktisch. Luiers zijn best duur ook. En verder kan je hem zo uitgebreid versieren als je wil. Rammelsokjes zijn leuk om er bij te doen Buikcreme voor NA de bevalling voor mama etc Wat ook leuk is is een 10-dagen mand. Een mand met cadeautjes waarvan ze er iedere 1e dag als kers-verse mama 1 mag openmaken. Ik kreeg dit zelf van m'n ouders en broers samen... en heb iets soortgelijks aan m'n vriendin gegeven toen ze zwanger was.. iedere maand 1 cadeautje..
Misschien is het ook wel leuk om iets te kopen voor de mama zelf? Vond ik ook wel leuk, na al die kleertjes
Wat een leuke ideeen allemaal! Zilver bestek vind ik echt geweldig. Dat past ook wel goed bij ze. Het is de tweede dus veel dingen hebben ze al. Daarnaast zijn ze in de positie dat ze alles kunnen kopen wat ze nodig hebben dus het zal een luxe cadeau worden. Een kraammand is ook erg leuk. Andere ideeen zijn heel erg welkom natuurlijk
Niet echt een kraamcadeau maar wel heel leuk: ontbijt op bed! Wij kregen dat van mijn ouders, ik geloof toen Eva 2 dagen oud was. Ik vond het echt heel leuk. Ik las ergens anders ook een leuk kraamcadeau voor als iemand veel al heeft: een strippenkaart voor het zwembad. Lijkt mij heel leuk om te krijgen. Luiertaarten vond ik ook erg leuk om te krijgen. Alleen jammer dat wij er ook 1 kregen met te kleine luiers . Ik ben zelf trouwens niet zo van het zilveren servies, ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Maar goed, dat is dus heel persoonlijk...
zilver bestek vind ik leuk, en je hebt van die zilveren rammelaars, mijn zoon en dochter hebben dr allebei eentje...die vond ik geweldig (van mn moeder gehad)