Baby slaapt ineens niet meer door?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker 's middags je rust pakken! Al lig je maar op de bank met een boek.

Onze kleine man slaapt op het moment van 1900 tot ongeveer 0400. Dan geef ik de fles, maar is het niks gezellig verder. Slaapt gelukkig ook zo weer door na de fles. Rond 0700 komt hij weer, dan begint de dag en doen we weer gezellig.

Ik las ergens rond de 12 weken een sprong, ik hoop het want hij sliep hiervoor van 1900 tot 0700. We waren wel verwend met het zo doorslapen.

Ik ga altijd lekker vroeg naar bed, rond 2100 wel, dan krijg ik toch genoeg slaap!!

Jezelf neit groot willen houden, daar bereik je niks mee. En als je meer uitgerust bent zijn je medicijnen vast ook eerder goed ingesteld.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoe oud moet je zijn om als niet lang geleden bevallen moeder een middagdut te doen en gewoon op tijd naar bed te gaan?
    Toen die van mij zo oud waren keek ik het 8-uurjournaal vanuit bed en tijdens dat viel ik meestal in slaap.
    Ik had er bij de jongste 2 aan de borst die allebei 's nachts dronken.

Als je moe bent moet je gewoon zorgen dat je voor 21 uur in je bed ligt. 7 uur lijkt me geen abnormale tijd voor een baby om de dag te beginnen...als je dan nog me bent dan duik je toch lekker samen het bed weer in na die fles?

Daarnaast, schildklier of niet, die eerste maanden ZIJN gewoon heel vermoeiend, je moet niet voor niets minstens 9 maanden uittrekken om te ontzwangeren. Je moet ook gewoon niet te veel willen. Dt is niet eerlijk t.o.v. je kind.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier Hashimoto..hele dagen doodmoe, 2 kids en geen tijd voor dutjes helaas.

Jongste slaapt overdag ongeveer 2 a 3 x max een half uurtje. Gaat 1800 naar bed, komt zelf voor de late fles, verliest de speen tig x per nacht, om 400 wakker, neem ik hem bij mij in bed, oudste schuift ook rond hal f 5 erbij en 700 staan we beneden....

Werk 2 nachten in de zorg per week..

heb me erbuh neergelegd dat ik gewoon altijd doodop ben.

Er zullen wel weer betere tijden komen. En ja tis buffelen, maar t zij zo.

Ik ben blij dat ze tot 700 blijven liggen bij mij in bed. Vind ik uitslapen ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    oh en ik ga ook als ik niet hoef te werken richting 20.00 naar bed idd.

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Vervelend dat je het niet trekt zo! Hopelijk vind je een nieuw ritme waar zowel jij als je kleintje gelukkig mee zijn.
    Maar echt, ik zou er ik weet niet wat voor over hebben als mijn zoontje gewoon zou slapen tot 7 uur. Ik kan er per nacht echt 6x uit en ben dan soms 2 uur bezig....en dan begint de dag nog vaak om 5.30. Niet om lullig te doen, maar tel je zegeningen. 7 uur is echt geen slechte tijd voor een baby om de dag te beginnen!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Tips?
    Vroeg naar bed, en overdag een dutje doen als je baby slaapt (of samen verder slapen nadat jij hem de fles hebt gegeven om 7 uur). Jij hebt gewoon meer slaap nodig, en het is echt makkelijker om je eigen slaappatroon aan te passen dan dat van je baby - dat is in elk geval mijn ervaring.
    Voorlopig echt nog niet denken aan nog een zwangerschap, eerst maar eens ervaren dat je echt goed ingesteld bent op je medicatie en dat je dan ook enigszins uitgerust de dag en nacht door komt. Voor een gezonde vrouw is het al razendsnel om binnen een jaar na de bevalling weer zwanger te zijn, laat staan voor een vrouw die iets mankeert. Enerzijds vanwege de zwangerschap die z'n tol eist van een lichaam, anderzijds vanwege de zwaarte van twee kleintjes in huis waar je voor moet zorgen.

Deel Deze Pagina