Sorry hoor, maar waarom zijn er zoveel mensen in de wereld die het altijd beter moeten weten en die altijd iets om te zeuren moeten hebben? Mensen vragen om hulp hoe andere het doen en dan hoeft niet iemand commentaar te geven hoe die persoon iets doet! Toch belachelijk dat vreemde mensen je op een hulp forum staan uit te schreeuwen? Als ik van mensen van het bureau een advies krijg en de helft van een land hetzelfde doen, waarom moet er dan zo gezeurt worden? Ga eerst eens even naar je eigen fouten kijken want die zul je ook gerust hebben.
Ik kan mij voorstellen dat het niet prettig is. Maar het is een openbaarforum en ook nog een forum met heel wat vrouwelijke leden. De hormoonmonsters spelen dan waarschijnlijk op . Iedereen heeft een mening en mag dat uiten natuurlijk. Ik snap dat het via internet anders over kan komen dan het bedoelt is en dat het dus niet prettig overkomt.
een woord met hoofdletters schrijven is toch echt niet vriendelijk bedoeld, maar blijkbaar is dat maar allemaal normaal hier en hoeft niemand zich aan een etiket te houden.
Ik vind het toch echt wel kinderachtig, verwacht toch wel wat meer van volwassen mensen. Het is idd een info forum waar vanalles op af komt, maar het is geen bek maar af forum.
Daarom zei ik... Het is internet, dat komt vaak anders over dan bedoeld. Ik zou mij er niet aan kunnen storen. Die persoon kan het boos of onvriendelijk bedoelen, maar kan het ook op een normale manier bedoelen, gewoon om de nadruk op een woord te leggen net als meerdere uitroeptekens.
Het is maar net hoe je sommige dingen interpreteerd denk ik, en hoe druk je je om sommige dingen maakt. Ik zeg dan altijd maar: het ene oor in het andere oor uit
Ik vind het van het CB maar slecht advies, het is al langer dan vandaag bekend dat een Babybjörn slecht is voor de heupjes van baby's . Om het dan af te schuiven als zijnde 'oorlogsverhalen' is een beetje vreemd, logisch dat er dan commentaar komt. Hier gaat je frustratie toch over?
Ik kan m'n mond ook niet houden sorry. Dat je zelf begint over indianen verhalen is ook alles behalve hulp bieden. Je zegt dat anderen doen alsof ze alles beter weten, maar dit doe je zelf ook door te zeggen dat babybjörns niet slecht zijn. Eerst naar jezelf kijken voordat je anderen gaat beoordelen op dezelfde 'fouten' die je zelf ook maakt. Er zijn feiten en meningen. Jouw mening is dat BB niet slecht is en juist fijn is. Dat het vaak geen schade veroorzaakt. Prima. Dat mag jouw mening zijn. Onderzoek heeft echter toch echt uitgewezen dat BB niet goed (genoeg) ondersteunt. Dat blijft een feit, ongeacht jouw mening daarover. Google een keer en je komt genoeg feitelijke informatie tegen. Mijn zoontje heeft heupdysplasie (gehad). Toen ik begon over het dragen kapte ze me meteen af dat een BB of een andere vergelijkbare bungel niet mocht. Draagdoek, mits goed geknoopt of een voor het kind (!) ergonomische draagzak mocht wel. Gelukkig had ik een doek en later een beco. Ik weet verder niet veel van de feiten, maar wel waarom BB niet mocht voor de heupen. Bij een BB hangen baby's op het kruis, knieën lager dan de billen. Dit is een onnatuurlijke houding die te weinig ondersteuningen bied. Een ergo draagzak ondersteunt van knieholte tot knieholte waardoor de knieën hoger dan de billen zitten. Dit os een natuurlijke houding waarin de heupen niet extra belast worden. En eerlijk, ik kijk met pijn in het hart als ik ouders voorbij zie lopen met een ukje in een BB. En dan vaak ook nog met het gezicht naar voren. Het ziet er al niet comfortabel uit. Laat staan hoe het kind zich voelt. Mijn zegje is gedaan. Erger je niet aan anderen, omdat ze jouw mening niet ondersteunen. Dan heb je een slechte aan een openbaar forum. Sorry voor je topic vervuiling .
Nou ik ken toch genoeg mensen die er een gebruiken en geen een die ergens last van heeft! Als je het goed gebruikt en je kindje er niet de hele dag laat inhangen kan het echt geen kwaad. Allemaal dat gezeuver hier zeg, zelfs in dit topic, kinderachter mensen!
Eeuuh ... sorry ik ken het hele verhaal niet.maar zoals je hier nu op reageerd .... Het gaat niet om bekken. Jij kunt het niet hebben dat anderen anders over bb denken.... Onderzoek is onderzoek klaar. Onderzoek wijst ook uit dat bv beter is maar die van mij kreeg kv. Doe je eigen ding en maak je niet zo druk!
Euhm sorry maar zeuren over hoe ik reageer? lol, moet je eens kijken hoe anderen reageren. Kom niet met een lulverhaal over is bewezen met onderzoeken. Ik wil dan wel dat artikel lezen waar het bewezen is. En niet een of anders blog een Peer Reviewed Artikel anders is het niet officieel en gewoon een mening!
Wow! En jij vind andere kinderachtig? Kijk eerst een naar jezelf.. Je reageert als een opgeblazen kikker. Althans zo komen jouw berichtjes op mij over. Net zoals het dikgedrukte schreeuwerig op jou overkwam. Als een ander een andere mening heeft, nou so what? Wil jij die draagzak gebruiken dan doe je dat toch? Niemand die je tegenhoudt alleen hun mening hebben over die draagzak. Maak je toch niet zo druk en ga er niet op in. Op die manier laat je je zelf kennen.
Jeetje, volgens mij heb jij een flink bord voor je kop. Tuurlijk hebben jij en anderen er nooit problemen aan ondervonden, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is. Man man, je beschuldigd anderen van hetzelfde wat je zelf doet. Lees je reacties eens terug. Vind je jezelf wel zo volwassen reageren? Ik blijf erbij dat als je niet tegen andere meningen kunt dan je eigen, dat je dan beter ver weg van zulke fora moet blijven. Ik heb zo geen feitelijk bewezen artikel, maar hoop dat er iemand wel eentje komt plaatsen zometeen. Mij boeien die artikel niet, omdat ik mijn info van de orthopeed en fysiotherapie heb. En ik met mijn gezond verstand zo al zie dat een BB minder goed is dan ergo drager.
Hahahahahhahhaha jeetje... Ben je 10? Het is bewezen dat zon ding niet goed is voor je kind. Na zoveel contact met fysio die het allemaal bevestigen is het dus geen onzin. Maar die reacties. Je maakt mijn dag weer goed..
och met julie valt gewoon helemaal niet te praten, jullie voelen jezelf gewoon onzeker en zoeken een zwart schaap om jullie beter door te voelen. Ik heb dit topic geopent omdat ik het belachelijk vind hoe mensen reageren en hier gaan jullie lekker door, dat is kinderachter gedoe! En blijkbaar vind iedereen dit hier normaal En dan bewezen? waar? mond op mond reclame? Ik wil bewijs zien! Ben niet overtuigd van meningen.
Hihi, met veel plezier lees ik de discussie hier. Mensen, ga naar buiten, geniet van de zon en laat je niet zo opnaaien door andere mensen!
Van draagzakken heb ik geen verstand dus daar bemoei ik me niet mee, neem overigens adviezen/meningen in me op en wat ik ermee doe is aan mij...maar het in het zonnetje gaan zitten raad ik ts af, eerst voor de ventilator/airco....even afkoelen