ons mannetje laat me toch veel windjes , en die stinken echt enorm. waar zou t door kunnen komen vraag ik me af. hij krijgt bv iig hij heeft wel een aantal dagen geen ontlasting gehad maar das altijd dan poept ie 6x per dag en dan dagen niet ... hij heeft verder geen krampjes gelukkig moet zeggen dat hij dat nooit echt gehad heeft . maar is er iets aan te doen ??? als ik ergens ben op bezoek of zo kijkt iedereen mij aan heb ik t iedee , als ik zeg dat t mn zoontje is kijken ze me echt aan van JAJA dat zou ik ook zeggen
Hier ook!!! Mijn zoontje laat enorm veel windjes sinds ik op FV over ben gegaan. Soms stinken ze enorm, maar ze maken vooral veel herrie! Soms laat hij tijdens het drinken de hele tijd windjes aan een stuk door. Ik heb geen idee waar het door komt, maar ik denk maar zo: hij raakt het tenminste kwijt, want als het in de darmpjes zou blijven zitten zouden ze er alleen maar last van hebben....
jah das waar ! ik geef geen fv dus weet niet waardoor t komt dan . welke fv ben je gaan geven na de bv ??? mijn zoontje lust namelijk nutrilon niet en ook geen ontdooide bv dus moet we kv geven als ik ga werken . ik zoek dus kv die t meest op bv lijkt qua smaak
Ik gebruik Nutrilon Pepti, vanwege zijn koemelkeiwit allergie, dat is ook de reden dat ik met BV gestopt ben. Geen idee wat het meeste op BV lijkt maar als je zoontje nergens allergisch voor is of zo dan kun je volgens mij gewoon standaard voeding nemen. Er zijn gelukkig veel andere merken dan Nutrilon als hij deze niet lust.
Hier ook 1tje, ik geef ook bv en dacht bij mij dat het door het tepelhoedje kwam. Dat ze wat meer lucht binnenkrijgt en het er toch uit moet.
Van die stinkende windjes betekent hier altijd dat er een gigantische poepluier aankomt (die ook helemaal doorlekt...) Ik denk dat het komt doordat hij zijn ontlastig een beetje opspaard. Kan denk ik geen kwaad. Zolang hij geen buikpijn krijgt... De verloskundige zei tegen mij dat, zeker met borstvoedingskindjes, het heel normaal is dat ze dagen niet poepen, als het maar niet langer duurt dan 6 dagen.
hier ook 1 die lekker kan stinken met haar scheetjes en soms ook heel hard hahaha... hoort erbij denk ik dan maar... liever dat ze scheetjes laat dan dat ze er last van krijgt...
@ KV misschieb kan je friso proberen? Die schijnt romiger te zijn... Ik gebruik het ook... Heb alleen geen vergelijkings materiaal Maar heb het wels eens geproefd en ik vind t soieso heeeeeeeeel vies! Haha
Mijn dochtertje liet ook altijd heeeel veel windjes. Pas sinds een maand of 2 is dat verdwenen. Ook lijkt het minder sinds ik geen Nutrilon meer geef maar Biologische fv van AH, ze slaapt daar ook beter mee door snachts. Verder zou ik er lekker om lachen die windjes..
Hier ook een scheetjesmonster! Ook bv en heb het idee dat het er meer worden naarmate er een grote poepluier aankomt. Ze doet er ool meestal een paar dagen over om te poepen Ze stinken ook heeeeeeel erg hier, moet er altijd maar om lachen, waarschuw de visite wel vooraf dat ze kan stinken
Mijn kleintje heeft dat ook en hard. Krijgt ook borstvoeding. Soms denk ik ook van die luier zit helemaal vol en dan is ie gewoon leeg.