Zoals de titel zegt mijn dochter van 22 maanden kan nog niet rennen. Zij kan snel lopen en springen kan ze ook nog niet zo goed. Met 16 maanden is ze gaan lopen. Het is wel een hele rustige meisje houdt niet echt van klimmen enz. Wanneer moeten ze eigenlijk echt rennen moet ik me zorgen maken ? Alvast bedankt
Zoontje is ook met 16 maanden gaan lopen. Rennen kwam pas rond de 2 jaar en we zeggen nu nog wel eens dat hij rent als een dreumes, echt nog dat huppelende rennen. Springen kan hij sinds een paar weken (hij is nu 2jr, 9mnd). Verder niks mis met 'm hoor, hij kan fietsen op loopfiets en driewieler, klimt klimrekken op e.d. Heb ook geen idee wat een 'normaal' termijn is. Ik vond hem niet super vlot erin, maar heb me er ook nooit zorgen om gemaakt eigenlijk.
Wat versta je precies onder rennen? Echt met loskomen van de grond? Zoon is 19 maanden en loopt al een tijd heel vlot, wij benoemen het als rennen maar hij komt niet los van de grond. Net als springen, hij springt wel maar staat dan eigenlijk op zijn tenen. Superschattig om te zien Komt vast vanzelf!
Wat versta je precies onder rennen inderdaad? Echt zoals een volwassenen? Dat hoeft nog niet zo vroeg. Hier is het een beetje vaart maken maar om dat rennen te noemen...hij gaat nog alle kanten op...meestel richting grond