bij spugen niet inbakeren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn dochter spuugt sinds vanmorgen erg veel, heb nu elk uur contact met de assistente van de huisarts voor overleg.

Mag ik haar inbakeren als ze spuugt? Ik dacht dat dat niet mocht maar weet niet zeker. Ze ligt nu in een slaapzak te brabbelen in bed maar slapen ho maar! Terwijl ze wel echt moe is. Vind het naar dat ze niet zomaar ergens kan slapen zonder inbakerdoek :(

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Inbakeren bij spugen wordt idd afgeraden.. maar misschien kun je haar inbakeren en erbij blijven zitten zodat ze toch een uurtje ofzo slaapt?

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij ons was het absoluut NO GO!
    Te gevaarlijk ivm eventueel verstikken in eigen spuug.

4. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    en als je haar iets op de zij legt, bv met een rolletje in de rug, zodat wat ze spuugt zeker uit haar mondje loopt? Dat hebben wij met de oudste gedaan toen hij in de eerste 7 weken flink spuugde en toch ingebakerd moest liggen (anders sliep hij helemaal niet). We hadden destijds zo'n zijligkussentje.

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Heb haar idd op de zij gelegd en een arm eruit dat ze iig een beetje kan bewegen en slapen. Beide armen eruit is feest :(

Ze heeft gisteren ook nog lekker een uurtje op schoot geslapen, kon ik ook ff bijtanken :)

Deel Deze Pagina