Mijn dochter spuugt sinds vanmorgen erg veel, heb nu elk uur contact met de assistente van de huisarts voor overleg. Mag ik haar inbakeren als ze spuugt? Ik dacht dat dat niet mocht maar weet niet zeker. Ze ligt nu in een slaapzak te brabbelen in bed maar slapen ho maar! Terwijl ze wel echt moe is. Vind het naar dat ze niet zomaar ergens kan slapen zonder inbakerdoek
Inbakeren bij spugen wordt idd afgeraden.. maar misschien kun je haar inbakeren en erbij blijven zitten zodat ze toch een uurtje ofzo slaapt?
en als je haar iets op de zij legt, bv met een rolletje in de rug, zodat wat ze spuugt zeker uit haar mondje loopt? Dat hebben wij met de oudste gedaan toen hij in de eerste 7 weken flink spuugde en toch ingebakerd moest liggen (anders sliep hij helemaal niet). We hadden destijds zo'n zijligkussentje.
Bedankt voor de tips! Heb haar idd op de zij gelegd en een arm eruit dat ze iig een beetje kan bewegen en slapen. Beide armen eruit is feest Ze heeft gisteren ook nog lekker een uurtje op schoot geslapen, kon ik ook ff bijtanken