Wat is er met mijn meisje 3 1/2 maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ben vorige week weer aan het werk gegaan, sindsdien is mijn kleine meisje heel erg van de leg, ze heeft bij opa en oma ( die ze vaak genoeg ziet) twee dagen doorgebracht ( savonds gewoon naar huis) en heeft daar afgekolfde bv gekregen....het begon eigenlijk al eerste dag, met veel moeite ad borst, tweede dag ook...erna was een grote ramp toen ik vrij was...ze wilde ab-so-luur niet aan de borst , dus heb alles afgekolfd en 1 x fles kunstvoeding moeten geven...dat dronk ze allemaal wel in 1 x op....
    Slapen lukt helemaal niet meer sindsdien, pas savonds, ze doet hazenslaapjes van max 45 min, normaal sliep ze nog weleens in de maxi Cosi maar ook hier wordt ze continue wakker...
    Uiteindelijk heb ik haar na 3 dagen weer aan de borst gekregen, gaat weer prima, en ze lijkt t in te halen komt om 2 à 3 uur, maar slapen blijft een probleem...
    Snap d'r echt helemaal niks van, zou ze me zooo gemist hebben?
    Ze is ook heel druk bezig al twee weken met rollen en ook sinds paar dagen met overeind komen zitten op schoot....sprongetje heeft ze twee weken geleden al gehad...zou t d'r weer een zijn icm met wennen aan de oppas enzo? Zie ik iets over t hoofd?

2. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Zit ineens te bedenken dat ze sinds mijn tweede werkdag ook snachts op haar eigen kamer slaapt...(normaal alleen overdag) zou t misschien teveel verandering zijn voor d'r ofzo?of zou t met die flesvoeding te maken kunnen hebben, allergie oid?

3. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Hier zit ik met hetzelfde probleem. Niets veranderd, maar van de ene op de andere dag alles ander. Ukje is ook 3,5 mnd. Het ging super, bijna alle nachten gingen goed en overdag zat ik ook lekker in z'n ritme. Toevallig is uk ook aan het rollen geslagen, wie weet is dat het ding. Hihi.

Ik lees dus ook even mee

4. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Oh hihi das toevallig, misshien ligt t dan idd eraan dat ze waat nieuws onder de knie heeft en ook weer druk is met t volgende. Is jouw dochter ook zo druk bezig met proberen te zitten? T lukt dr uiteraard niet zelf maar als ze op schoot ligt doet zo heeel veel moeite om rechtop te komen mbv aan mij optrekken,heel grappig maar gaat vlgs mij wel erg snel!
    Ben ook helemaal op van deze dagen, ik wil mn tevreden lacherige uitgeruste beeb weer:) hihi

5. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook veel onrust! En ik werk niet.... Maar het lijkt als of hij steeds meer kan en dus ook wil! De veranderingen kunnen er natuurlijk mee te maken hebben dat het wat te veel van het goede is!
    En dat recht op zitten.... Hier ook! Hij wil niet anders meer! Hij vind het prachtig!

Bij mij helpt het om even met hem op een rustige plek te gaan zitten en even de dag door te nemen. Gewoon even samen kletsen dus. Daarna lekker knuffelen en dan ' is hij er weer' wel merk ik aan hem, als ik onrustig ben is hij dat ook, misschien reageert jou kleintje ook op jou? Het is voor jou ook spannend om weer aan het werk te gaan!?

Succes!

Ennuh hou je niet te veel vast aan die sprongetjes.... Die verschillen zo per baby!!

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Denk ook een combinatie van alles. En de hele dag opgevangen worden en uit een flesje drinken ipv bij mama, en op een eigen kamer liggen is misschien iets teveel voor haar op het moment.

Meestal zie je ook bij kindjes van wie de moeders weer gaan werken dat ze na een werkdag heel erg willen 'inhalen' aan de borst. Mamahonger vooral.

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Zou het kunnen dat ze je borst niet meer pakte omdat drinken uit een fles makkelijker gaat? Ik weet niet of het dat kan zijn. Maar het lijkt mij makkelijker gaan.
    Misschien is het allemaal net even te veel veranderingen. Ik zou haar nog even lekker in de slaapkamer laten slapen totdat ze gewend is aan alle veranderingen.

Ik zou je inderdaad niet te veel vasthouden aan de sprongetjes, mijn zoontje had ze nooit wanneer het moest ;)

Deel Deze Pagina