Baby slaapt onrustig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Beertje09, Jul 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allen,

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat de kleine onrustig slaapt, alleen 's nachts. Wat zou het kunnen zijn, de warmte?

Ik zie dat hij wel slaap heeft, oogjes zijn dicht, maar zijn lichaam beweegt heel de tijd, dan gooit hij zijn beentjes naar links dan weer naar rechts, dan weer tussen de spijlen, dan weer eruit en dan weer erop en ga zo maar door. Ook beweegt hij zijn hoofdje veel heen en weer en draait 360 in het bed. Maar hij huilt er niet bij. Dit kan wel uren duren, is dit een vorm van in slaap komen of iets dergelijks?

Fase? Gaat het over?

2. thewiz

thewiz Actief lid

Jun 27, 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Toen die van mij zou oud was als die van jou deed ze precies hetzelfde. Ze beweegt nu trouwens nog zoveel :D. Die van mij heeft gewoon geen rust in de kont.
    Het kan natuurlijk door het weer komen. Wie zal het zeggen...
    Die van mij werd al een stukje rustiger toen in haar in een slaapzakje deed (nu zomerslaapzakje. Dan had ze gewoon minder bewegingsvrijheid. Daarvoor vond ik haar in de raarste en engste posities in bed.
    Zolang ze maar niet huilen is er toch niks aan de hand? Laat maar lekker. Dan voelt hij zich tenminste prettig in zijn eigen bedje.

Share This Page