Zoontje rende vanmorgen de straat op.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mel78, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik ben zo geschrokken vanmorgen! We kwamen uit de supermarkt, en zo staat mijn zoontje van 22 maanden naast me, en zo zie ik hem de straat op rennen! Ik kon hem nog net op tijd grijpen, want er kwam al een auto aan. De mevrouw in de auto is ook vreselijk geschrokken besefte ik me later, want ze heeft nog even stil gestaan nadat ik mijn zoontje in de buggy heb gegooit van schrik.

Er zullen vast meer momenten komen dat je als ouder denkt, dat ging maar net goed, maar kan er zo om huilen als ik er aan denk wat er had kunnen gebeuren!

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
    Soms niet normaal hoe snel ze zijn.

3. Delta

Delta Niet meer actief

daar ben ik ook altijd zo bang voor als ze later wat ouder is !
    gelukkig goed afgelopen...!

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zo'n tuigje klinkt dan toch ineens heel aantrekkelijk. :D

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Brrr, wat eng!
    Wij hebben het een keer andersom gehad: we zaten in de auto en ineens zoeft er een peuter een huis uit en de weg op, ging gelukkig goed, maar je hart staat echt even stil! En zijn moeder was ook zooo geschrokken, jochie had zelf de voordeur open gekregen en was er dus vandoor gegaan. Brrr!!

6. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Andrea: ik kon aan de mevrouw in de auto zien dat ze geschrokken was! Ik was alleen maar heel blij dat ze oud was en langzaam reed.

Mijn zoonje is een half jaar geleden van de trap gevallen, en er niets aan over gehuden. Vraag me werkelijk af wat we met hem nog gaan beleven???

7. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk, je hart stopt op dat moment gewoon. Ze zijn ook zo ongelofelijk snel!

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    whahaha dat was t eerste wat ik dacht:D

Share This Page