Wassen nieuwe kleertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoe doen jullie dit? Kun je ze het beste de eerste keer op de hand wassen en daarna naspoelen met water met een scheutje azijn erin of kunnen ze tegenwoordig gewoon mee in de wasmachine? Ik ben alleen bang dat ze eventueel afgeven..... misschien toch maar eerst een sopje maken?

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben sowieso al een doos met wassen, alles gaat per kleur...dus ik heb het gewoon mee in de machine gewassen. bij mij is (nog) niets afgelaten

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb de neutrale kleuren gewoon in de wasmachine gestopt, op 40graden.De fellere kleuren, idd apart gewassen met azijn er door.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik doe alles gewoon in de machine!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Was je ze dan eerst met een sopje van bijvoorbeeld Biotex en spoel je dat dan later na met water en azijn of was je het echt in azijn? (Sorrie, maar heb nog niet eerder echt nieuwe kleertjes hoeven wassen.......)

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Sorteer op kleur. De neutrale/lichte kleuren bij elkaar en in de wasmachine. En daarna de bonte kleuren bij elkaar en in de wasmachine. Zo heb ik het gedaan en alles is nog hetzelfde. Gebruik alleen geen wasverzachter, maar gooi het lekker in de droger. Wordt het ook zacht van.

Succes!

Liefs Juud

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik lees net bij je andere topic, datje geen droger hebt! Gewoon lekker ophangen dan! En om maar even verder te gaan over je andere topic. Zie je dat die kleine geen uitslag heeft, of wat dan ook, dan zou je wasverzachter kunnen proberen. Ik gebruik altijd marseille zeep, dit is zonder wasverzachter, maar wel heeeeeel fijn!

succes

liefs

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je Juudje! Ik ga het gewoon proberen met een heel klein beetje wasverzachter en een paar (al eerder gewassen.....) kleertjes! Wat de nieuwe kleertjes betreft weet ik het nog niet helemaal...... :(

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Sorteren op licht, donker en fel gekleurd en dan gewoon wassen :) en ja hier ook gewoon in de droger ;)

10. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik heb ook alle kleertjes gewoon in de wasmachine gedaan. Wel ff de lichte en donkere was uit elkaar gehaald. Enigste wat ik appart heb gedaan zijn de handdoekjes e.d. Dit wel i.v.m. afgeven. ;)

Greetz :)

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook alles gewoon in de machine gegooit. Net als met je eigen kleiding, sorterern en wassen maar.

Deel Deze Pagina