Hoe doen jullie dit? Kun je ze het beste de eerste keer op de hand wassen en daarna naspoelen met water met een scheutje azijn erin of kunnen ze tegenwoordig gewoon mee in de wasmachine? Ik ben alleen bang dat ze eventueel afgeven..... misschien toch maar eerst een sopje maken?
ik ben sowieso al een doos met wassen, alles gaat per kleur...dus ik heb het gewoon mee in de machine gewassen. bij mij is (nog) niets afgelaten
Ik heb de neutrale kleuren gewoon in de wasmachine gestopt, op 40graden.De fellere kleuren, idd apart gewassen met azijn er door.
Was je ze dan eerst met een sopje van bijvoorbeeld Biotex en spoel je dat dan later na met water en azijn of was je het echt in azijn? (Sorrie, maar heb nog niet eerder echt nieuwe kleertjes hoeven wassen.......)
Sorteer op kleur. De neutrale/lichte kleuren bij elkaar en in de wasmachine. En daarna de bonte kleuren bij elkaar en in de wasmachine. Zo heb ik het gedaan en alles is nog hetzelfde. Gebruik alleen geen wasverzachter, maar gooi het lekker in de droger. Wordt het ook zacht van. Succes! Liefs Juud
Ik lees net bij je andere topic, datje geen droger hebt! Gewoon lekker ophangen dan! En om maar even verder te gaan over je andere topic. Zie je dat die kleine geen uitslag heeft, of wat dan ook, dan zou je wasverzachter kunnen proberen. Ik gebruik altijd marseille zeep, dit is zonder wasverzachter, maar wel heeeeeel fijn! succes liefs
Dank je Juudje! Ik ga het gewoon proberen met een heel klein beetje wasverzachter en een paar (al eerder gewassen.....) kleertjes! Wat de nieuwe kleertjes betreft weet ik het nog niet helemaal......
Ik heb ook alle kleertjes gewoon in de wasmachine gedaan. Wel ff de lichte en donkere was uit elkaar gehaald. Enigste wat ik appart heb gedaan zijn de handdoekjes e.d. Dit wel i.v.m. afgeven. Greetz
Hier ook alles gewoon in de machine gegooit. Net als met je eigen kleiding, sorterern en wassen maar.