baby slaapt overdag en 's nachts wakker.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mamazeyad, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy12

Happy12 Niet meer actief

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

@ sandana; allereerst bedankt voor je reactie. laten huilen ga ik niet doen. ik vind haar veelste jong voor het laten huilen techniek. ik heb het bij mijn zoontje wel gedaan maar dat pas met een jaar. daarnaast als ze gaat huilen en ik ben heel even bezig dan gaat ze al snel heel hard huilen en loopt ze rood aan. ik vind dat veelste zielig:) voeden doe ik nog op verzoek, daar heb ik nog geen vaste tijden in.

@ loeki82; wat heerlijk ik hoop dat hij de rest van de nacht ook lekker blijft slapen;)

@happy12: bedankt voor de link:)

ik heb vandaag voor het eerst sinds weken heerlijk geslapen:D ik heb haar gister veel wakker gemaakt. en om half twaalf ben ik met haar naar boven gegaan, heb haar gevoed en daarna in haar wiegje gelegd. het eerste uur werd de ze de hele tijd wakker en had ze zuigbehoefte, maar daarna heeft ze heerlijk geslapen. om 3 uur is ze wakker geworden en is een uur wakker geweest, daarna weer gaan slapen. om 8 uur was ze 10 minuutjes wakker voor voeding en nu slaapt ze nog heerlijk:D. ik had dit echt even nodig. ik hoop dat het vannacht ook zo is. allemaal heel erg bedankt voor de tips!

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ mamazeyad
    Ik laat haar alleen uithuilen als het een huil is die aangeeft dat er niets loos is. Is er wat aan de hand dan ga ik er natuurllijk naar toe. Ik heb zo wel naar haar huiltjes leren luisteren.
    Deze dame geeft heel goed aan hoe en wat, als er loos alarm is, slaapt ze ook snel in. Zou ik haar oppakken, dan is ze klaarwakker en wil ze met me bezig zijn. En dan is deze dame teveel wakker op een dag, bijvoorbeeld van 9 tot 19 uur aan één stuk met een hazeslaapje van 30 min. Ze is pas 4 weken sinds gister.

4. mamazeyad

meid, je hoeft je niet te verdedigen tegen over mij hoor;) voor iedere baby werkt iets anders. wilde alleen zeggen dat het voor mij niet gaat werken omdat ze rood aan loopt en bijna geen lucht krijgt. en ik vind het moeilijk om haar te horen huilen. als dit bij jou dochter wel werkt zou ik dat gewoon blijven doen. en ik weet nog van mijn zoontje dat ze op een gegeven moment eraan wennen en niet meer gaan huilen;):)

offtopic: wat een prachtige foto van je dochter. leuk he als ze zoveel haar hebben. heeft mijn dochtertje ook:)

5. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Mijn zoon sliep afgelopen nacht eindelijk goed door. Hij was pas rond half 6 wakker. Nu lig hij ook al vanaf half 11 te slapen...... ik ben degene die nu wakker lig haha.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ mamazeyad
    Ah... mijn valkuil, doe ik het weer, mezelf verdedigen haha.
    Maar inderdaad... ik wilde haar eerst ook niet laten huilen en dit bleek voor haar beter te werken. Dat rood aanlopen en amper lucht krijgen herken ik, Naomi had dat in het ziekenhuis enkele malen en thuis 1 x. Doodeng, gelukkig niet meer gehad daarna. Volgens mij kwam dit bij Naomi door misselijkheid en opkomende melk waarin ze zich verslikte. Want laatst verslikte ze zich hier en leek ze weer richting die kant te gaan, maar begon ze te huilen aangezien ik haar al vast haar en meteen omhoog hield en op de rug klopte.

En ja... lekker hè zo'n bos haar! Heeft ze een truitje aan en dan zie je dat haar er gewoon overheen hangen. Ik blijf erover aaien haha!

En die site van Slaap Kindje Slaap - Kindermatrassen en babymatrassen heeft fijne tips, ga ik zeker wat mee doen.

7. mamazeyad

heerlijk:) het gaat de goede kant op. ik hoop dat het blijvend is;)

hier gaat het ook iets beter. gisteren ging ze slapen om half 2 maar ze werd veel wakker.

8. mamazeyad

mijn zoontje had dat ook dat rood aanlopen toen hij klein was. toen hij groter werd ging het vanzelf weg dus ik verwacht dat het bij haar ook na een tijdje weg gaat:)

aaah wat leuk. ik maak bij mijn dochterje stekeltjes, staat zo schattig:)

bedankt voor de link.

wat is je dochter op een mooie datum geboren;):)

9. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    TS, hoe gaat het nu?

10. mamazeyad

Wat lief dat je dat vraagt:D. Helaas niet zo goed. Af en toe heeft ze dagje dat ze al om half 1 slaapt maar meestal niet. Vanacht ging ze zelfs pas om half 8 slapen en helaas moest ik er om 8 uur weer uit voor me oudste :( ik heb zoontje even naar Kdv gebracht dus ik ga zo maar proberen om nog een uurtje te slapen want ben erg moe.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Oei dat is wel vermoeiend ja. Wil je ook graag een hart onder de riem steken, het wordt echt beter! Hier had mijn dochter tot 3 maanden toch regelmatig last van krampjes, en die krampjes waren het hevigst in de avond. Ze wilde dan ook enorm veel clusteren. Soms waren we tot half 2, half 3 in de nacht met haar bezig. Vaak viel ze dan bovenop mijn man of op mij in slaap, ze sliep dan wel een paar uur. Door de dag sliep ze ook niet heel veel.

En met 3 maanden begon ze opeens door te slapen. Zomaar uit het niets (voor mijn gevoel), ze was van de krampjes af en voelde zich veel beter. Je zit in een erg vermoeiende en intense fase, maar het wordt echt beter. Succes en pak je slaap wanneer je kan, zeker als je nog een ouder kindje hebt.

12. mamazeyad

Bedankt voor je geruststelling :D doet me goed.
    Ze is nu ook al een paar weekjes verkouden en ze krijgt ook nog eens nu al tandjes. Misschien komt het daar wel door. Ik hoop het maar. Ik houd in ieder geval moed en probeer zoveel mogelijk de tips hier toe te passen.

13. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    He wat vervelend en vermoeiend!
    Hopelijk word het snel beter.

14. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Heeft iemand nog een goede tip voor ons?
    Kyan kan niet alleen inslapen, ik of ML moeten erbij blijven. Anders gaat hij huilen.
    Al is hij zo moe, dan gaat er nog een oogje half open om te kijken of wij er nog zijn.

Nescio, jij geeft ons goede hoop!

Mamazeyad, hoe gaat het nu? Krijgt je kleine al tandjes?

15. mamazeyad

Heb je al inbakeren geprobeerd? Of iets wat naar jou ruikt bij hem leggen? misschien bij jullie laten slapen in de kamer en steeds zijn bedje iets verder weg zetten? Ik hoop dat iemand anders nog tips voor je heeft.

Hier is het niet veel verbeterd. Ze pakt nu wel lekker het speentje waardoor ik af en toe een half uurtje kan slapen. Ze krijgt inderdaad al tandjes. Ben ik niet zo blij mee. Het is altijd zo moeilijk om bij hele kleine kindjes tanden te poetsen.

16. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Nee dat geloof ik, lastig zeg!
    Speentje wilt Kyan hier niet, mijn pink is veel beter.
    Hij ligt nu eindelijk boven te slapen, wij zijn ooj erg moe maar 'durven' nu niet naar bed omdat hij misschien anders wakker wordt.
    Hij slaapt in zijn wiegje op onze kamer.
    Inbakeren nog niet geprobeerd, wel met hydrofielen gedaan, maar omdat hij zoveel spuugt is dat niet veilig.

Succes vanacht! Hopelijk een beetje nachtrust :)

Deel Deze Pagina