Wij organiseren voor ons schoonzusje een babyshower, Van alles al bedacht en gekocht en gedaan, en zo kwamen we ook op het idee om iets mee te geven voor de dames naar huis! Maar wat? Wij hebben bordjes, servetten, tafelkleed enz bij de hema gehaald, en daar hadden ze dus ook die zakjes! Iemand een idee? Het is voor 18 man (!) en het liefst niet te duur dus ...
snoepjes in roze en blauw? een bedankkaartje? een foto van de mamma in spe met bolle buik? lekker cremetje of iets?
-Klein flesjes spul voor onder de douche ( kan je o.a bij kruidvat en etos kopen) - roze/blauwe snoepjes idd, -tijdschrift van bijv. mama
Hmmm denk wel dat het zo een duur grapje word. Wat miss wel kan, bij de etos een zeepje ( ze hebben allerlei figuurtjes,gisteren toevallig gezien ) van een echo foto een leuk kaartje maken met babyshower van .... Uh snoepjes in de kleur van het geslacht.. Pff wat nog meer?? Zou het niet weten maar ben erg benieuwd wat geworden is! Succes er mee!
Ik vind het proefmonsters-idee wel een hele goede moet ik zeggen. Laat je sponsoren door Ici Paris of Douglas (of beide)!
Bij de bakker hebben ze ook chocoladefiguurtjes met blauwe of roze spikkels. Volgens mij hebben ze die bij de Hema ook. Je zou ook nog even kunnen kijken bij de Xenos of Action of ze daar nog kleine dingen hebben die in het thema passen. Evt een bedankkaartje met een foto van de mama-in-spe? Zou er niet al te veel in doen, gaat om het gebaar.
Badparels Buttons Bellenblaasje Snoepjes Snuffel eens rond bij de hema. Stickers Celebrations Kijk eens bij een site voor bedankjes om ideetjes op te doen
Ik zou heel die uitdeelzakje laten zitten, dat is het goedkoopste. Je kunt er wel allerlei goedkope meuk in doen, maar het kost altijd geld en je doet er niemand echt een plezier mee. En een foto van de zwangere? Ik zou het echt volslagen idioot vinden als ik zoiets zou meekrijgen...
Ik heb zelf een babyshower gehad en bij mij werden blauw witte zeepjes in de vorm van babysokjes uitgedeeld!