Oor druppels.. Hoe?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Meis28, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik moet m'n zoontje oor druppels geven omdat z'n oortje van binnen nog rood is (heeft twee weken geleden ontsteking gehad). Het gaat alleen erg moeilijk omdat hij niet blijft liggen! Heb al geprobeerd m op z'n zij te leggen en dan mijn telefoon of tv aan voor afleiding maar zodra ik de druppels er in wil doen dan beweegt hij iedere keer en als het er dan eindelijk in zit, loopt t er vaak net zo leuk weer uit. Heel irritant! Iemand tips...?? Tijdens voeden heb ik ook wel eens gehoord maar ben dan meestal alleen en ik kan dan niet goed zien hoeveel ik er in doe omdat het zon knijp flesje is en je ook goed moet mikken

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Met een spuitje die je ook gebruikt als je antibiotica moet geven lukte hier goed. Dan hoef je het hoofdje niet vast te houden en daardoor bewegen ze al een stuk minder en ze hoeven dan niet echt op hun zij te liggen. Succes!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Komt t daar ook wel in druppels uit? Want ik hoef maar twee druppels te geven .. Ik vind dat kleine knijpflesje lastig want je ziet ook niet goed wanneer het er uit komt

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Sorry, bedenk me nu dat ik dat deed met sla olie, dat helpt ook goed maar je hebt al druppels. Phoe, klein drama ja, met z'n twee of als je kindje slaapt? Dan zit je misschien niet helemaal aan de tijden maar weet je wel dat het echt in de oortjes komt. En met de hoeveelheid is het altijd maar gokken met zo'n knijpflesje...

5. Myrdal

Myrdal Lid

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed het inderdaad altijd bij liggend voeden, dan had ik beide handen vrij.

Deel Deze Pagina