Help :( Wat kan er zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cream86, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Mijn meisje heeft vandaag haar dag niet. Vanmorgen moest ze al snel overal om huilen, maar ze was goed te troosten. Vanmiddag zijn we de deur uit geweest en dat ging goed, maar sinds we thuis zijn is het mis.

Ze is bijna de hele tijd ontzettend aan het krijsen en compleet hysterisch en ik weet niet wat er mis is. Ze heeft een schone luier, geen koorts (37,2). Ze heeft net even wat geslapen ( vraag me niet hoe! ) en daarvoor ook nog wat drinken binnen gekregen. Zodra ze wakker werd was het weer mis.

Ik heb haar pcm gegeven en ze ligt nu stil in haar wipper met haar speen, maar haar lijfje draait en wormt alle kanten op. Het lijken geen krampjes te zijn, maar wat dan wel? Ik herken mijn meisje echt niet zo :(

2. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet iedereen gelooft er in, maar zou het rond deze leeftijd geen sprongetje kunnen zijn? Bij mijn eerste klopte die omschrijvingen precies! Bij mn 2e wat minder, maar geloof er toch wel in over het algemeen

3. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    12 weken sprong zou niet heel raar zijn eigenlijk. Als het zo is, vind ik sprongetjes niet leuk :(
    Mijn man kan gelukkig eerder van zijn werk weg en is er met hooguit een uurtje.

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Sprongetjes zijn ook niet leuk, hier ook altijd helemaal uit haar doen (huilen, krijsen, niet slapen enz) en zodra het over is kan ze weer iets meer, en dat is wel heel erg leuk!
    Wel fijn dat je man eerder weg kon, sterkte!!

5. tuc

tuc Niet meer actief

wat jij omschrijft in de laatste alinea klinkt bij mij wel als krampjes maar als jij denkt dat dat het niet is dan zal het idd wel wat anders zijn...mummy knows best;)

misschien algeheel gevoel van niet lekker zijn...kan bij die kleintjes zoveel redenen hebben. Suc6 ermee.

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Weet hoe het voelt..Hier ook midden in een sprongetje. .. pffff kom mijn ongeduldige ik flink tegen haha... ze huilt als ik gaap of even mijn ogen dicht doe. En dan komt er ook een tandje door.. en van het huilen krijgt ze krampjes. Gelukkig morgen werken hihi.. :) Sterjte

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Als je de sprongetjes wilt bijhouden kan je de oei ik groei app downloaden. Vult de uitgerekende datum in en klaar is Kees!

Succes :)

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik snap wat je bedoelt, het klinkt als krampjes als je het zo leest :) Voor de zekerheid heb ik haar wel cinababy gegeven, die vindt ze sowieso lekker op d'r speen, maar het was echt een ander soort wormen. De katten moesten alle 3 tegelijk in de gaten gehouden worden, terwijl ze naar haar voeten wilde kijken en haar vuistjes in haar mond moest stoppen...

Uiteindelijk is ze oververmoeid op mijn arm in slaap gevallen en ben ik samen met mijn man buiten gaan wandelen. Nadat we terug kwamen weer hetzelfde verhaal. Constant krijsen en niet getroost kunnen worden. Ik weet niet meer hoe, maar we hebben haar stil gekregen...
    Ze ligt nu te slapen in d'r wieg. Nog steeds onrustig, maar ze slaapt in elk geval :)

Deel Deze Pagina