Baby slaapt tijdens breng en haaltijden school...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyKikker, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik vind een babyfoon wel een must als je ergens bent waar je je kind niet kan horen. Als ik buiten de ramen aan het zemen ben (of iets vergelijkbaars), ben ik binnen een halve minuut boven. Doe jij er 7 minuten over om bij de kamer van je kind te komen?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou zijn slaapjes inderdaad erop aanpassen. No way dat ik een kind alleen thuis zou laten.
    Dus nu regelmatig met drie kinderen op pad. De jongste slaapt in de kinderwagenbak, soms lukt het slapen niet en dan rommelt ze wat met de tijden.

Daarbij zou ik je oudste laten overblijven 's middags. Scheelt een hoop stress.

3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    ik zou de oudste ook laten overblijven en anders slaapjes aanpassen inderdaad.even weg brengen in jouw situatie zou ik denk ik wel doen mits ik dan ook door kan lopen/fietsen. Ik kan inderdaad op ons erf ook rustig 3 min weg zijn van huis qua afstand en natuurlijk kan dat bij nood sneller. dat kan ook van school naar huis als die op zo'n kleine afstand staat.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Als mijn kind ligt te stikken kan ik het idd niet horen, zonder babyfoon. Of ik nou m'n ramen zeem, met de buurvrouw sta te kletsen of dat ik zelf ook lig te slapen (kamer ernaast maar ik hoor echt niet alles direct).

Dat heeft me moeite gekost want in het begin keek ik iedere minuut op de camera en bij het eerste zuchtje stond ik aan het bedje.

Ik ben blij dat ik het heb leren loslaten iig

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.442
    17.394
    113
    Afgezien van het feit dat het strafbaar is een hulpbehoevende alleen te laten geeft het mij ook geen fijn gevoel. Hier hebben de jongere kinderen dus gewoon pech en worden uit bed gehaald of wakker gehouden als we weg moeten. In de auto/kinderwagen mogen ze dan (verder) slapen.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nouja, prima toch? Ik weet dat er moeders zijn die hun kind geen sec alleen durven te laten, die erbij staan in de douche, die meegaan naar dr wc, enz.. want stel je voor! Ik ben blij dat ik daarin wat makkelijker in ben.
    Wij hebben een babyfoon met camera, maar die staat waar die staat en wordt nooit verplaatst. Dus veel nut heeft ie niet, maar ik vind t handig om te zien of ie al slaapt ;)

Harperhazel vindt dit leuk.
  7. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Haha, daarvoor hoef ik ze niet alleen te laten, ze gaan vanzelf mee... Zwaan kleef aan is er niets bij soms.

8. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ja ook dan, de kans op oponthoud is nihil en als dat er wel is zie ik het 's ochtends en laat ik hem niet liggen, ik moet 1 straat over en dan ben ik er. Ik kan de school vanuit mijn slaapkamerraam zien. Ik naar huis zodra mijn zoon uit school is.

Als mijn kind stikt of rare geluiden maakt in bed hoor ik dat niet, want ik heb geen babyfoon.

Ik praat het niet goed maar het is een keuze die ik soms maak

Deel Deze Pagina