Wanneer moet ik de bugaboo ombouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Birgitte, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Hallo allemaal,
    Mijn dochter is 7 maanden en verschrikkelijk nieuwsgierig. Liggen wil ze niet... maar zitten wel. Nu vraag ik me af bij welke leeftijd ik de bugaboo kan ombouwen. IK heb altijd begrepen dat het het beste is om baby's zo lang mogelijk liggend te vervoeren. Overigens vindt ze liggen in de bugaboo nog wel prima. 9 van de 10 valt ze lekker in slaap...
    Is dat trouwens een beetje makkelijk te doen?

Groetjes,
    Birgitte

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wij hebben het rond 7 maanden gedaan. Bugaboo kan je zo in verschillende standen plaatsen zodat ze ook nog liggend vervoerd kunnen worden. Als ze iets meer wil zien zet je dat ding een standje omhoog. Hoogste stand heb ik nog niet gebruikt dan valt ze naar voren :D.

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wij hebben het met 5,5 maand al gedaan. Lucas is vrij groot en ook heel nieuwsgierig. Bovendien kun je het buggy gedeelte helemaal plat leggen.

Als wij wandelen leg ik hem nog plat, maar als ik bijv. de eendjes ga voeren zet ik hem even 1 stand rechter zodat hij even kan meekijken!

4. happymama

happymama Niet meer actief

hier ook om dezelfde reden met 6 mnd dan. hij is makkelijk om te bouwen zo gebeurd

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hier met 4 maanden al over,maar mijn meisje lag al klem,dus kon niet anders. Ze is nog steeds erg lang met haar bijna 6 maanden is ze ruim 71,5 cm :) haar wagen kan wel helemaal plat hoor.

6. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Hier ook al met 5 maanden want plat in de wagen was het gewoon elke keer drama! Nu zit/ligt hij lekker om zich heen te turen en vind het fantastisch en valt ook weer slaap als hij moe is.

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee want zit zelf ook te twijfelen. Op zich past mijn dochter nog wel prima in de bak maar ze vindt het eigenlijk niet leuk meer. Als ze wakker is, wil ze zo graag kijken naar alles wat er gebeurt: ze kan het dan op een brullen zetten en als ik dan met haar op de arm verder loop, is ze helemaal blij en kijkt ze voortdurend naar alle kanten om zich heen :) slapen doet ze op zich nog wel lekker in de bak, als ik maar wel een doek voor de 'ingang' hang om haar af te sluiten van prikkels, anders is slapen in de bak een drama.

8. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ik heb hem bij de oudste met 9 maanden omgebouwd, toen vond ie het echt niet leuk meer om alleen maar naar de wolken te koekeloeren.

9. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem met ongeveer 4 maanden omgebouwd. Zoontje was het liggen zat en hij had ook niet zoveel ruimte meer. Hij zit nu in de middelste stand en hij vindt het geweldig.

Deel Deze Pagina